Seminar Pemasaran Internet Khas iReach Bikin Prospek Tergila-Gila Beli Shaklee Segera!

Friday, October 31, 2014

Wah excitednya. iReach ASB buat Seminar Pemasaran Internet khas untuk iReach sahaja ye. Nak jadi ahli Shaklee Distributor yang berjaya kenalah menimba ilmu. Selalu kelas online.

Sesekali kelas offline pun bagus. Biar meresap masuk segala ilmu.

Yelah, sekarang kan berlambak blog yang jual Shaklee. Klik sana sini, content lebih kurang sama je. Hahah, mesti prospek boleh datang boring. Tengok sama je semua.

Seminar ni nak ajar kitaorang jadikan blog unik. Dan buat pembaca tak boring dan tak menyampah nak baca blog. Silap hari bulan, boleh terus jatuh cinta dan terus beli Shaklee tanpa banyak soal. Nikmat tu dapat customer segera dan banyak.

Tapi tulah, seminar ni khas untuk kiteorang yang iReach je. Nak dapat seminar macam ni, kenalah join iReach.

Apa mende tu iReach?

iReach ni salah satu jaringan Shaklee yang menjadi pelopor jual Shaklee secara  online. Pengasasnya adalah Master Lyna Noh dan Master Zainul. Cuba korang Google Lyna Noh, mesti ada perkara yang buat korang tersuka dengan dia.

ASB tu apa pulak?

ASB Aku-Sayang-Bini, group special. Khas untuk suami. Yelah, kadang suami nie tak tahu macam mana nak support isteri berniaga Shaklee. Kire ABS nie bagi sokongan dan tips untuk suami jadi lebih hebat dan macho. Boleh tolong isteri.

Tapi tulah, makin maju ASB ni, siap buat seminar hebat macam ni lagi.

ASB start war-war kan seminar ni sejak minggu lepas lagi. Tapi tulah, sebelum confirmkan. wajib dapat izin suami. Suami pulak tak balik minggu ni. Kalau tak, dia dah join sekali. Lepas dia kata okay barulah berani contact ASB ni.

Teruslah contact dengan penganjur. Tapi aduh, dah penuh. Pendaftaran dah tutup.  Tapi dalam hati tetap kata, aku mesti pergi jugak.

Tengah merayu-merayu dengan AJK. Tetiba ada Whatsapp masuk. Ada geng iReach yang dah daftar tak dapat pergi. Ya Rabb..terkesima saya sekejap. Betapalah hebatnya Allah. Kalau kita mahu sesuatu, minta dan harap sungguh-sungguh, pasti kita dapat. Ni dipanggil Law of Attraction. Like attracts like. Ini jugalah yang diajarkan pada kami geng iReach. Cara nak jual Shaklee, guna Law of Attraction ni. Group lain saya tak pasti.

Wah tak sabar untuk esok. Nak jadikan diri gelas kosong. Nak serap segala ilmu esok. 

Masih lagi excited sebab saya antara yang terpilih untuk hadir seminar pemasaran internet terulung nie.

Yang mungkin kat luar harganya mencecah ribuan RM. Tapi special untuk iReach Shaklee RM100 je. Wahh itu pun saya dapat PERCUMA. 

seminar pemasaran internet, seminar pemasaran online, seminar online marketing, seminar pemasaran facebook


Saya doakan semoga geng iReach yang sedekahkan tiket dia. Terus bertambah rezeki dan jadi Master Coordinator cepat. Moga saya berjaya sedut 100% ilmu seminar pemasaran internet ni.

Sungguh saya teruja dan thrill. Ok nak workout kejap, mandi dan Dhuha, masak. Lepas tu jemput anak balik sekolah. 

I super LOVE what I'm doing NOW!


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube