5 Sebab Saya Jadi Ahli Shaklee Bukan Ahli Kongsi Gelap

Friday, October 10, 2014

Jadi ahli kongsi gelap, leceh. Kena buh tattoo. Jadi ahli Shaklee senang, bagi je details. Tak payah tatoo. Nanti Shaklee bagi ID Card. Bahahaha.

Ada rasa kelakar tak? Takde sudah, saya gelak sorang-sorang.

Bukan apa, nak kongsi kenapa saya boleh jadi ahli Shaklee. Mulanya sebab nak tambah susu. Masa tu tengah hangat 'Trial Pack Shaklee Tambah Susu'. Sampaikan orang ingat Shaklee nie untuk tambah susu je. Padahal, macam-macam ada. 

Suka saya nak ingatkan, Shaklee bukan pil magic. Makan terus melimpah susu. Tapi ia membantu ibu terus yakin dan sihat nak susukan sampai 2 tahun. Macam saya, dari anak pertama sampai ketiga saya ambil Set Penyusuan Shaklee. Susu formula, memang tak pernah ada walaupun ada masa susu merudum. Dengan Shaklee pasti ada cara nak counter masalah susu sikit.

Itulah detik saya jatuh cinta dan terus jadi ahli Shaklee.

daftar shaklee, daftar shaklee online, daftar shaklee malaysia, daftar shaklee percuma, daftar keahlian shaklee, cara daftar shaklee, daftar pengedar shaklee, daftar ahli shaklee malaysia, jadi ahli shaklee, cara jadi ahli shaklee, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, stokis shaklee di ampang, nak beli shaklee, nak beli shaklee dengan harga ahli, cod shaklee ampang,


Dan juga 5 sebab lain:

1-Bukan Produk Pasar Malam
Kalau tanya Shaklee dekat mak ayah, mesti diaorang macam pernah dengar. Tak pun pernah guna. Sebab apa? Shaklee dah ada kat Malaysia lebih 50 tahun. Di dunia, nak masuk 100 tahun. Lama kan? 
Walaupun banyak saingan Shaklee 'stay strong'. Sekarang kan zaman produk kesihatan berlambak-lambak. Ada yang setahun je hidup, lepas tu senyap. Macam ikut musim pulak.

2-Terbukti Berkesan
Susukan anak letih. Lagilah kerja kan. Pam susu lagi. Stress agaknya, susu pun makin sikit. Masa tu umur anak baru je 9 bulan. Cuba Shaklee dalam seminggu. Dah nampak kesan.
Paling ketara, kurang letih. Jadi takdelah masalah kat pejabat dan rumah. Kalau tak tu emosi terganggu je. Asyik nak marah, sebab stress. Lagi best, susu bertambah, stok kat peti sejuk kembali banyak. 

3-Rugi Bayar Lebih
Jadi bila dah ambil konsisten tu. Rasa rugi pula bayar lebih. Sebab harga ahli lebih murah. Dari saya bagi untung kat pengedar lain. Baiklah saya jadi ahli. Bonus dapat kat saya. Boleh buat beli vitamin bulan depan. 

4-Potensi Tambah Income
Macam kita makan kat kedai sedap. Heboh cerita dengan kawan lain. Eh korang cubalah William sedap sangat. Memang standard hotellah. Murah pulak tu. 
Lepas makan Shaklee tu, excited kut nak share cerita dengan geng pam susu kat pejabat. Tak sangka pulak diorang perasan, kata susu nampak pekat. Apalagi, saya ceritalah apa yang saya ambil.
Lepas tu try update kat FB dan Blog. Wah ada feedback positif. Tu yang saya terus serious kongsi pasal kebaikan Shaklee. Dapat duit bonus tu macam 'complementary' je. Yang penting lagi ramai orang tahu pasal Shaklee.

5-Tolong Lagi Ramai Orang
Gembira sangat, bila dapat 'feedback' customer. Walaupun tak kenal sebelum nie, kenal sebab dia jadi customer. Tapi bila dia kongsi yang dia dah rasa kesan Shaklee, gembira sangat.
Ada yang dapat tambah susu. Ada yang dah preggy. Ada yang sakit sendi dah hilang. Ada juga yang muka jerawat dah ok. Macam-macamlah. 
Kegembiraan customer, kepuasan saya. Sebab itulah saya tak jemu kongsi kebaikan Shaklee. Dan bila ada yang nak jadi ahli Shaklee memang saya 'welcome' sangat. Tak kisah lah sebab nak makan sendiri atau nak meniaga. 

Mana tahu, ada yang teruja nak jadi ahli Shaklee lepas baca entry ni kan?

Yang dah teruja tu, bolehlah Whatsapp/SMS saya, Suriya di 016 7731892. Insyaallah semua kemusykilan akan terjawab.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube