YES Shaklee Program Graduan Mengganggur Jana Pendapatan 4 Angka

Friday, July 03, 2015

YES Shaklee Program Graduan Mengganggur adalah satu program yang dibina khusus untuk mereka yang masih belum mendapat pekerjaan. Terutama mereka yang bergelar graduan. 


Fakta yang sangat memeranjatkan adalah apabila sebanyak 400,000 jumlah orang tiada kerja, 161,000 darinya adalah graduan. Jumlah ini akan bertambah pada setiap tahun. Ini tidak termasuk graduan dari luar negara. Jadi adakah anda salah seorang darinya?

Peluang pekerjaan di Malaysia ini sepertinya tak dapat menampung lambakan graduan. Jadi sebagai alternatif, graduan perlu bijak untuk mencari peluang untuk mendapatkan pendapatan. Tak kan lah mahu bergantung selamanya dengan ibu ayah?

YES Shaklee Program Graduan Mengganggur adalah platform terbaik untuk memulakan kerjaya. 


program graduan mengganggur, peluang jana pendapatan, peluang kerjaya 2015, jadi ahli shaklee, join bisnes online, join bisnes shaklee, program yes shaklee

Dato Fadzilah Kamsah pernah berkata. Zaman ini adalah zaman mencari bisnes apa yag boleh dibuat. Bukan lagi mencari kerja. 

Tepat sungguh kata pakar motivasi ini. Buktinya nah 161,000 graduan tidak bekerja sekarang.

Ditambah lagi dengan keadaan eknomi. Kadar matawang yang menyusut, 'termination'pekerja secara beramai-ramai seperti MAS dan GST. Adakah anda rasa patutkah untuk menunggu kerja datang kepada anda?

Buat keputusan SEKARANG dan bertindaklah. Umur bukan semakin muda.

Tidakkah anda mahu punya rumah sendiri, kereta cantik, membina keluarga dan pelbagai lagi impian di zaman universiti dulu? Anda layak untuk ambil semua impian itu.

Tapi apa yang perlu dilakukan sekarang adalah TAKE ACTION!

program graduan mengganggur, peluang jana pendapatan, peluang kerjaya 2015, jadi ahli shaklee, join bisnes online, join bisnes shaklee

7 Sebab Mengapa Anda Perlu Join YES Shaklee Program Graduan Mengganggur Sekarang?

1- YES menjana pendapatan tanpa batas

Anda bebas menentukan berapa pendapatan yang dimahukan. 3, 4 atau 5 angka, semuanya bukan mustahil. Asalkan anda berusaha dan konsisten, ia bukan mustahil.

2- YES mencapai semua impian

Satu langkah antara impian dan realiti adalah tindakan. Jadi bertindaklah dengan sertai kami untuk YES. Impian yang dulu disangka angan kosong, bakal jadi realiti.

3- YES melancong ke serata dunia

Shaklee menawarkan percutian bertaraf 5 bintang secara PERCUMA kepada ahli YES yang layak. Bukan sahaja untuk seorang, malah anda boleh membawa satu keluarga. Impian nak hadiahkan umrah untuk ibu dan ayah juga boleh tercapai.

4- YES menjadi bos

Anda adalah bos kepada diri sendiri. Bebas untuk membina empayar perniagaan tanpa batas. Dan semua ini boleh lakukan hanya secara online.

5- YES miliki kebebasan

Bebas memilih waktu bekerja. Bebas untuk bekerja dari mana. Dan bebas dari bebanan hutang semasa. Hanya dengan YES, anda BEBAS.

6- YES memilih gaya hidup

Tiada lagi 'oh, dia takpelah anak orang kaya' kerana anda juga berhak mendapat gaya hidup yang diingini. Shaklee bukan sekadar bisnes, tapi ia adalah gaya hidup masa kini.

7- YES membantu lebih ramai orang

Selari dengan matlamat Shaklee untuk membantu lebih ramai orang untuk hidup lebih sihat. Anda kini mampu membantu untuk memberi peluang kedua. Rangkaian produk Shaklee yang semulajadi, selamat dan berkesan membantu untuk hidup lebih sihat dan berkualiti.

Bagaimana Cara Sertai YES Shaklee Program Graduan Mengganggur?

1-APPLY

Mohon untuk menjadi ahli Shaklee dengan ahli iReach Shaklee pilihan, seperti saya. YES bersama saya, Suriya Majid di 016 773 1892. Saya menantikan anda!

Dan jadilah ambassador rangkaian produk Shaklee.

2- SHARE

Kongsikan kebaikan Shaklee, baik secara online mahupun offline. Latihan dan support group disediakan secara 100% PERCUMA.

3- BUILD

Binalah empayar bisnes anda sendiri. Kumpulkan mereka yang mempunyai keinginan dan impian seperti anda.


Buatlah pilihan yang bijak demi masa depan diri anda. Anda berhak untuk menikmati kehidupan ini.

You Might Also Like

1 comments

  1. nak sesuatu yang memuaskan dna jana pendapat bebas ini salah satu caranyakan

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube