Bisnes Online Khas Surirumah: 100% Panduan PERCUMA

Friday, July 18, 2014

Anda rasa nak mula bisnes online? Tapi tak tahu apakah bisnes online yang paling sesuai dengan status sebagai surirumah?

Atau mungkin anda sudah pun mula bisnes online, tapi rasanya macam tak serasi dengan diri. Mungkin terpaksa tinggalkan anak-anak ataupun modalnya besar.

Dulu saya pun macam tu, nak sangat bisnes online. Tapi tak tahu apa yang sesuai. Pernah sampai melabur RM20,000. Tapi hasilnya hampa. Salah sendiri juga, mudah sangat termakan janji manis.

Tapi alhamdulillah, akhirnya saya terjumpa dengan Mommy Lyna. Bukan bermula nak buat bisnes pun. Tapi nak cuba supplemen tambah susu. Maklumlah anak pertama dan saya menyusukan anak sepenuhnya.

Hampir setahun saya jadi pengguna tegar. A ah tegar, sebab terbukti khasiat dan kebaikan Set Tambah Susu Shaklee. Part yang paling saya suka, anak saya yang suka 'mengempeng' dan tak kurang mengempeng. Mungkin kepekatan susu saya setalah amalkan Set Tambah Susu, buat anak saya cepat kenyang.

Ok berbalik kepada cerita bisnes online. Lepas saya sendiri dah rasa perbezaan Shaklee ni. Maka saya pun kongsikanlah dengan kawan-kawan. Makin hari makin seronok berkongsi. Lalu akhirnya saya buat keputusan untuk jadi SID. 


bisnes online, bisnes dari rumah 2013, bisnes makanan dari rumah, bisnes mudah dari rumah, jenis bisnes dari rumah, bisnes online terkini, bisnes online paling untung,  buat bisnes dari rumah, bisnes online modal rendah, peluang bisnes dari rumah, cara bisnes dari rumah, bisnes internet dari rumah,  bisnes online terkini, cara buat bisnes online, kerja dari rumah online, cara menambah pendapatan, peluang menambah pendapatan,  menambah pendapatan dari rumah, menambah pendapatan sampingan, menambah pendapatan di rumah, bagaimana menambah pendapatan, ingin menambah pendapatan


Apa itu SID?

Shaklee Independent Distributor atau Pengedar Shaklee.

Saya berani cuba dan ambil risiko bisnes online Shaklee ni, sebab modal permulaan RM75 saja. 

Juga, saya tak perlu nak beli stok simpan di rumah. Beza dengan bisnes yang saya pernah buat dulu. Frust tau beli stok lepas tu tak laku. Hahahaha. Takpe pengalaman lalu menjadikan saya lebih bijak untuk memilih.

Lagi yang buat saya jatuh cinta dengan Shaklee selain kebaikan produknya. Kumpulan Shaklee di bawah Mommy Lyna yang sangat berbeza.

Pendekatan yang saya tak pernah jumpa di mana-mana.

Kami diajar untuk betul-betul bergantung harap pada Allah swt. Perbaiki hubungan dengan Allah dan jadikan Allah sebagai business partner yang paling utama.

Dan sudah pasti teknik-teknik perniagaan online juga dikongsikan satu persatu. Juga sokongan motivasi yang tak pernah putus. Walaupun kami berjauhan.

Inilah juga yang saya akan berikan pada anda. Saya akan kongsikan, termasuk pelbagai TIPS RAHSIA, tapi anda mestilah mendaftar dengan saya.

Segalanya akan didedahkan dan ianya 100% PERCUMA.

Jika dengan orang lain. Anda mestilah berguru dengan orang lain.

Macam bayar yuran sekolah kat sekolah A, tapi tiba-tiba kita nak belajar kat sekolah B. Tentulah sekolah B tak terima, nama kita pun takde kat situ.

Salah satu motto Shaklee adalah 'helping others'. Tolong orang untuk dapat kesihatan yang lebih baik. Dan juga tolong orang untuk dapat pendapatan yang lebih baik.

Saya juga akan lebih gembira jika lebih ramai surirumah macam saya boleh jana duit 4 atau 5 angka dari rumah.

Dengan hanya buat bisnes online Shaklee.

Dan lebih penting, boleh bantu suami ringankan beban dia. Bayangkan muka suami anda yang gembira. Makin erat hubungan sebab buat bisnes best ni.

Jika anda berminat, boleh terus hubungi saya.

Jangan takut, saya tak gigit.



You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube