Cara Terbaru Beli Shaklee Online: Paling Trendy!

Friday, July 04, 2014

Wow! Terbaru beli Shaklee online 100%. Tanpa anda perlu menghubungi Pengedar Shaklee. Anda baca blog, berkenan, dan terus buat belian.

Sepantas kilat, order akan selesai dibuat. Sangat mudah dan paling best jimat masa. Dan kalau anda seorang yang sibuk, cara ini sangat bersesuaian dengan anda.

Memperkenalkan 'eSell', platform terbaru oleh Shaklee. Bagi memudahkan peminat dan pengguna tegar Shaklee terus membuat belian dengan cara paling mudah. Dengan 9 langkah mudah, hanya menggunakan PC/Notebook anda, anda bebas untuk membeli!

beli shaklee online, cara beli shaklee online. cara beli shaklee, cara beli shaklee secara online, cara membeli shaklee, cara membeli shaklee online, cara beli produk shaklee, cara nak beli shaklee, cara beli barang shaklee online, shaklee malaysia online, shaklee online malaysia, shaklee.com.my, shaklee malaysia



Berikut saya kongsikan 9 langkah mudah beli Shaklee Online (esell):


1. Pergi ke http://welovesusuibu.blogspot.com


2. Skrol ke bawah, dan klik pada icon 'Beli Sekarang, Klik Di Sini' 




3. Paparan website Shaklee akan terpapar. Klik pada Agree jika anda mahu terus membuat belian. Dan klik pada butang Next.




4. Produk yang anda mahu beli akan terus terpapar. Anda boleh kurangkan atau tambah jumlah produk pada bahagian 'Quantity' dan klik pada butang 'Update'. Anda bersetuju, terus klik pada butang 'Checkout'.



5. Isikan butiran anda dengan lengkap. Dan klik pada butang 'Continue' bagi meneruskan proses beli Shaklee online.


6. Semak semula butiran anda, puas hati dan klik pada 'Proceed for Payment'.


7. Anda hampir selesai beli Shaklee online. Pilih kad anda Visa/Master. Kemudian masukkan 'Car Holder Name', 'Credit/Debit Card Number, 'Expiry Date' dan 'Security Code' (3 nombor di belakang kat debit/credit anda'. Selesai, klik pada confirm payment. Anda akan terima MSOS code (jika anda menggunakan Maybank Card) melalui HP anda.


8. Masukkan MSOS code dan klik pada butang OK.


9. Akhir sekali, anda akan menerima slip beserta Sales Order Number. Selesai!


Mudah bukan, 9 langkah mudah dan pantas beli Shaklee online. Dan produk yang anda pesan akan sampai terus di depan pintu pejabat atau rumah anda. Jimat masa dan tentunya cara termudah.


Klik sekarang untuk beli produk Shaklee yang anda mahu!

Jika anda perlukan sebarang konsultasi atau anda mahu beli terus dengan saya pun tiada masalah.

Bolehlah hubungi Suriya Majid di 016 773 1892.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube