Tambah Pendapatan Di Rumah Sambil Urut Suami

Friday, October 24, 2014

Makin ramai yang nak tambah pendapatan di rumah. Apa nak buat bila income lagi kecik dari expenses. Mahu berpeluh ketiak setiap bulan kalau takde duit tepi.

Tapi mungkin ramai yang pening nak buat apa, atau nak jual apa untuk tambah pendapatan. Perlu ke keluar modal? Dan macam-macam soalan lain.

Antara cara paling HOT tambah income atau duit tepi adalah BISNES SHAKLEE. Sambil masak rendang, atau sambil ajar anak mengaji masih boleh bisnes. Yang penting ada smart phone atau laptop dan pastinya line Internet.

Tapi macammana nak mula? Tak kena pergi kelas ke hapa ke?

tambah pendapatan di rumah, tambah pendapatan sampingan 2014, tambah pendapatan secara online, tambah pendapatan online, tambah pendapatan shaklee, tambah pendapatan keluarga, tambah pendapatan sampingan


Tak payah pergi kelas. Lagi-lagilah kelas larut malam. Tak payah berembun, tinggal suami atau anak-anak.

Kelas pun disediakan secara online. Sambil picit kepala suami pun boleh tahu cara nak mula bisnes Shaklee ni. Dan kalau join geng iReach kami bukan saja kelas online. Malahan ada satu platform khas untuk semua ahli iReach Shaklee. Segala rahsia cara nak dapat income ari 3 angka hingga 6 angka ada. Strategi lengkap. Tinggal ikut sahaja one by one.

Dalam Shaklee takde istilah untunglah orang atas. Sebab ramai je yang dah pintas orang atas atau upline kalau dia bersungguh buat bisnes Shaklee ni. Upline malas, maka income dia pun malas. Semua ada peluang yang sama.

Dan berita baiknya, di Malaysia baru 1% market telah diteroka. Ada lagi 99% lagi feesh market. 

Disamping produk Shaklee yang betul-betul selamat dan berkesan. Telah menjadikan BISNES SHAKLEE pilihan ramai orang yang nak tambah pendapatan di rumah. Terutama golongan isteri yang berhati mulia nak bantu suami. 

Dan jangan tak percaya, ada ramai suami yang dah berhenti kerja. Sama-sama berganding bahu dengan isteri buat Shaklee sebab nampak potensi yang besar.

Bukan setakat boleh jadi jutawan dunia. Tapi boleh jadi jalan untuk ke syurga. Boleh bantu lebih ramai orang untuk hidip sihat. Dan juga hasil Shaklee boleh diinfakkan untuk bantu mereka yang lebih memerlukan.

Jika anda rasa berminat untuk tambah pendapatan di rumah dengan SHAKLEE. Boleh SMS / Whatsapp saya, Suriya di 016 773 1892

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube