4 Tanda Ngeri Anda Silap Daftar Ahli Shaklee

Tuesday, April 22, 2014

Berebut-rebut orang nak daftar ahli Shaklee. Tapi boleh ke suka-suka hati daftar. Atau kena pilih? Jawapannya mestilah kena pilih. Macam nak beli baju, paling koman pun anda akan pilih warna. Jadi samalah dalam menentukan bakal upline anda. Walaupun daftar ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri.
Macam mana nak tahu yang korang dah tersalah pilih upline?

Berikut 5 Tanda Ngeri Anda Silap Daftar Ahli Shaklee:

1-Lepas Daftar Terus Senyap
Sebelum jadi ahli bukan main si dia goda anda. Kata ada free gift lah, penghantaran percumalah. Dan macam-macam janji manis.
Tapi bila si dia dah dapat apa yang dia nak, iaitu penyerahan diri anda untuk jadi downline dia. Terus si dia diam membisu.
Bila WhatsApp tak reply, bila call tak angkat. Kalau si dia tu sedara mara, boleh jadi konflik kekeluargaan pula. Kalau dia kawan, boleh putus sahabat. Sepatutnya bisnes Shaklee nie menjalin hubungan baik. Bukan memecah belahkan hubungan. 

2-Tiada Consultation
Anda excited, beli macam-macam untuk kecantikan kulit. Beli Set Cantik Premium. Ada B Complex, Vita C, Vita E dan ESP. Tapi bila barang sampai. Mesti anda blur nak mula makan yang mana dulu. Atau ada ke pantang larang nya. 
Jadi anda pun hubungi kembali si dia. Tapi hampa. Dia kata, makanlah ikut label kat botol. Atau lebih haru lagi, si dia kata, mana-mana pun boleh.
Aduh, tu yang nanti anda pergi Google 'cara makan vitamin Shaklee'. Atau pun anda hubungi pengedar Shaklee yang lain minta tolong ajar cara makan. Yang si dia apa pun tak boleh!

3-Upline Tak Proaktif
Lepas ambil Shaklee, si dia langsung tak follow up. Bila anda tanya barulah dia jawab. Itupun hari nie tanya, dua hari lagi baru reply. Manalah anda tak marah kan. Bila dah marah, itulah tanda sebenar yang anda dah silap daftar ahli Shaklee.

4-Anda Nak Bisnes, Tapi.....
Ya mula-mula mungkin anda beli nak makan sendiri. Tapi bila kawan-kawan dan sedara mula tanya. Anda nampak Shaklee adalah peluang jana side income. Macam mana nak mula? Macam mana nak buat promotion? Semua nie anda kena cari sendiri. Tanya dekat upline, dia suruh anda spy group lain. Hish sungguhlah tak patut. 

Jadi jangan semberono. Pilih betul-betul. Macam mana nak pilih upline yang berdedikasi:
1-Spy FB dia, tengok personality dia
2-Mula berkenalan. Dan tanyakan dulu apa betul ke dia serious buat Shaklee.
3-Test drive. Be friend. Try beli satu produk dulu dengan dia. Kalau servis tip top, maknanya dia adalah calon terbaik.

Be wise!
daftar keahlian shaklee, jadi ahli shaklee, cara mudah cari duit, jana pendapatan tanpa modal, peluang kerja di rumah, kerja sampingan dari rumah, kelebihan menjadi ahli shaklee
dalam hidup memang kena memilih. jadi pilihlah dengan bijak

Untuk anda yang sedang baca entry ini, dan nak daftar ahli Shaklee. Bolehlah spy saya di FB personal saya. Atau boleh ke Fan Page saya. Atau anda boleh hubungi saya di 016 773 1892. Buat penilaian dulu. Kalau anda rasa saya sesuai jadi upline a.k.a mentor anda, daftarlah keahlian Shaklee bersama saya. 

Saya juga memiliki Group Eksklusif FB, khas untuk semua yang mendaftar dengan saya. Saya juga turut menjalankan online mentoring via WhatsApp dan juga Web Seminar. Juga untuk anda yang berada berdekatan dengan Ampang, saya menyediakan one to one offline mentoring. Dan saya akan pastikan yang anda juga boleh dapat income seperti saya.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube