Baju Muslimah Moden & Murah Sampai Terbeliak Mata!

Wednesday, April 23, 2014

Hari ini diluar dari kebiasaan. Nak cerita pasal baju muslimah dan yang penting MURAH. Betul, murah sampai terbeliak mata tengokkan. Wanita dan fesyen memang tak dapat dipisahkan. Tak kurang juga ibu yang menyusukan anak. Tetap mahu nampak cantik, tetap mahu berfesyen. Walaupun mungkin terletak 'muak' anak dan juga berbau susu. Tapi itulah yang membuatkan ibu menyusu istimewa, paling kurang di mata anaknya.

Berlumba-lumba penggiat fesyen mengembangkan fesyen baju muslimah yang moden. Sebab permintaan yang tinggi. Tapi kena bijak memilih. Jangan pula 'top' sudah cantik dan longgar. Tapi dipadankan dengan legging. Nampak sungguh tak manis. Pilihlah palazzo atau skirt. Kalau nak seluar pun pakai yang longgar. Ingat kita nak tutup aurat, bukan bungkus aurat.

Shaklee Tambah Susu Ibu, khasiat susu ibu, kolostrum susu ibu, hormon susu ibu, panaskan susu ibu, produk tambah susu ibu, ubat tambah susu ibu, tips tambah susu ibu, pil tambah susu ibu, kebaikan susu ibu, penyusuan ibu bekerja, susu ibu basi, baju muslimah, baju kurung moden, kaftan, muslimah top, muslimah bottom, blouse muslimah, baju kurung peplum dan jubah muslimah moden, baju kurung moden murah, kaftan murah, muslimah top murah, muslimah bottom murah, blouse muslimah murah, baju kurung peplum murah dan jubah muslimah moden murah, nursing blouse murah, nursing blouse malaysia, nursing blouse muslimah, nursing blouse borong, nursing blouse plus size


Bagi ibu menyusu, tak semestinya kena beli 'nursing blause'. Asalkan 'nursing friendly' pun dah cukup. Ada butang di bahagian di depan, memudahkan ibu nak menyusukan anak. Ataupun ibu yang lebih kreatif, hantar 'alter' baju untuk letak zip. Supaya mudah dibuka dan ditutup.

Baju muslimah moden yang sering HOT di mata wanita di Malaysia adalah seperti baju kurung moden, kaftan, muslimah top, muslimah bottom, blouse muslimah, baju kurung peplum dan jubah muslimah moden.


Sekarang lagilah best. Tak payah buang masa dan tenaga pergi ke kedai. Hanya duduk depan PC atau guna Smartphone saja untuk buat belian. Macam di Zalora.com. Pasti anda semua terngaga melihat pilihan yang ada. Dan terbeliak mata-mata anda semua. Sebab MURAH!

Sambil menyusukan anak pun boleh beli.

Di luar dah cantik, di dalam pun kenalah cantik. Lagi-lagi ibu menyusu. Cepat letih, kurang tenaga. Boleh cuba Set Penyusuan Shaklee. Selain jana tenaga untuk ibu, juga membuat susu bertambah dan jadi lebih pekat dari biasa. Bonus tambahan, kulit pun jadi lebih cantik dan gebu. 

Pakai cantik, badan sihat, muka cantik, hati bahagia, makin bertambahlah sayang suami dekat anda semua. Tak rugi buat sedikit pelaburan, kalau pulangannya boleh beri bahagia yang berpanjangan. Betul tak?

Beli, beli juga. Tapi sebagai muslimah kenalah pilih sebaiknya. Jangan sampai terdedah aurat sebab nak berfesyen. Masa menyusukan anak di 'public' pun mestilah menjaga aurat. Dan kalau anda minat nak pakai jubah moden, jangan lupa pakailah seluar di dalamnya. Bukan seluar d***** saja, tapi seluar panjang. Jadi bila melangkah terjagalah aurat kaki itu.

Ok dah, silah beli baju muslimah moden dan MURAH sekarang juga. Lambat nanti, terlepas yang mana berkenan di hati.

Nak baju cantik, pergilah ke zalora.com
Tapi nak cuba Set Penyusuan Shaklee, hubungilah saya iR Suriya Majid, 0167731892.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube