Peluang Perniagaan: Hanya RM65 Sahaja

Friday, February 21, 2014

Tak percaya? Modal untuk satu peluang perniagaan hanya RM65 sahaja? Percayalah, kerna ianya benar. Tak payah keluarkan duit tabung, atau pergi buat pinjaman semata-mata nak berniaga. Semuanya hanya bermula dengan RM65 sahaja.

Dan selebihnya adalah semangat dan kehendak yang tinggi untuk hidup yang jauh lebih selesa. Bukan cukup-cukup makan paras hidung. Tahulah sekarang nie, semua harga naik. Bermakna kos sara hidup pun makin mahal. Kalau dulu rumah teres 2 tingkat harga RM250,000 masih boleh dapat di Shah Alam atau Johor Bahru. Tapi sekarang rumah 2 tingkat di Rawang pun sudah RM450,000. Bukan corner lot, tapi lot tengah. Takkan nak menyewa sepanjang hidup, mesti kita ada impian nak berumah sendiri.

Perniagaan jenis apalah modal mula murah sangat. Nak buka kedai jual burger pun modal lebih dari RM500. Jadi perniagaan apakah ini? Ini adalah perniagaan Shaklee.
  • Kenapa murah sangat, RM65 je, betul ke?
Betul! Dan ini bukan ayat pancing untuk suruh korang melabur lebih lagi.
RM65 hanya diperlukan ketika mahu mendaftar menjadi ahli Shaklee. Yuran ini adalah untuk seumur hidup. Dan, kalau beli barangan Shaklee RM700, RM65 yuran pendaftaran ini akan menjadi PERCUMA. Ya, tak payah bayar. Beli barang RM700, dan automatic jadi ahli Shaklee.
  • Jadi macam mana nak mula meniaga?
Modus operandi (dah macam polis pulak) perniagaan Shaklee nie, adalah secara online dan offline. Secara online boleh dijalankan melalui Facebook, ataupun Blog. Cara ini adalah cara yang paling popular. Sangat sesuai dengan orang yang pemalu, dan kurang gemar bercakap. Atau suri rumah atau isteri yang takda masa nak jumpa orang. Jadi online menyediakan pasaran yang sangat luas bagi memulakan perniagaan Shaklee.

perniagaan online, perniagaan untuk dijual, jana pendapatan, jana pendapatan shaklee, kerja part time, kerja dari rumah, kerja kosong online

Dan offline,ini sangat sesuai untuk orang yang gemar berbual dan kongi kebaikan Shaklee. Tak kisah mana satu. Yang penting, benar-benar nak meniaga. Bukan setakat 'test water'.

  • Buat sendiri ke? Atau ada mentor yang tunjuk ajar?
Peluang perniagaan ini boleh menjadi perniagaan yang sukses jika pilih kumpulan yang betul. Dengan kumpulan kami, dari kenali produk Shaklee, cara memasarkan, hingga cara bina hubungan dengan customer akan diajar. Teknik pemasaran online seperti FB Ads dan Blog SEO akan diajar. Dan ianya secara PERCUMA. Tapi jika ambil diluar, kosnya adalah ratusan hingga ribuan RM.
Paling penting, berdada lapang untuk terima ilmu. Dan aplikasikan.
  • Tak payah beli stok ke?
Tak payah, ini kerana Shaklee menyediakan kemudahan beli secara online.
Jika customer buat pesanan, terus saja buat pesanan online (macam Zalora), buat bayaran. Dan Shaklee akan bungkus dan hantarkan terus kepada customer. Mudah bukan?
Tak perlu risau cara pengurusan stok, nak bungkus atau kelam kabut ke pejabat pos. Dan lagi penting, tiada risiko stok lapuk.
  • Berapa banyak keuntungan peluang pernigaan Shaklee?
Ada untung runcit dan komisen dari Shaklee.
Untung runcit adalah 20-30% dari harga produk Shaklee.
Dan komisen Shaklee pula bergantung pada jumlah jualan. Bermula dari 5% hingga 21%. Ini tak termasuk bonus-bonus lain seperti bonus kereta.
Kita yang tulis cek kita sendiri. Besar usaha, maka besarlah hasilnya.

Tiada bonus maksimum dalam Shaklee. Perniagaan Shaklee ini umpama kita meladang epal. Mula dari 1 biji benih epal, dan terus berkembang menjadi ladang epal yang luas, dan buahnya masak ranum. Video dibawah ini adalah cara yang terbaik untuk definasi perniagaan Shaklee.


Tak ada apa yang mustahil. Dan tak salah nak berimpian. Nak pakai kereta Porshe, nak bawa keluarga pergi melancong, nak pergi umrah, nak rumah besar, nak bina yayasan bantu orang susah, atau apa saja impian. Usah biar impian terkubur. Segalanya boleh tercapai dengan peluang perniagaan yang disediakan Shaklee ini. Ketahui lebih lagi berkaitan Kelebihan Jadi Ahli Shaklee.

Keluarlah dari zon selesa. Bangun pagi, tempuh jem, sampai pejabat, habis kerja, balik rumah tempuh jem lagi, dan berehat sampai tertidur depan TV. Berapa lama lagi nak ulang rutin yang begini. Keluar dari kepompong, ambil cabaran. Tinggalkan perkara yang kita suka, tapi tak mendatangkan manfaat seperti tengok TV atau membaca novel.

Kita fokus selama 12 bulan sahaja. Dari Zero kita bertukar menjadi Hero.

Mahu jadi Hero dengan modal RM65?

Hubungi Eray 016 773 1892. Tak perlu tangguh. Kerana ianya hanya melewatkan kejayaan kita.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube