Jadi Ahli Shaklee: Bonus RM2000 Tak Mustahil

Friday, February 07, 2014

Bak cendawan lepas hujan, fenomena orang berebut-rebut nak jadi ahli Shaklee. Bukan calang-calang orang yang sign up. Dari suri rumah, sampailah golongan elit doktor, engineer, lecturer dan macam-macam lagi.

Tapi tahukah korang kenapa mereka ni haruk sangat nak join? Sebab mereka tahu potensi Shaklee. Potensi untuk dapat pendapatan yang stabil, dan tak kurang lumayan. Tapi, bukan semua yang jadi ahli Shaklee berjaya. Ada yang tersungkur di pertengahan jalan. Sebab utama, salah pilih kumpulan. Dah masuk tiada panduan yang diberikan. Akhirnya, orang yang pada mulanya bersemangat membara nak jana pendapatan, terus putus asa.

Jadi pilih kumpulan yang betul.

Modal permulaan untuk mulakan karier dengan Shaklee hanya RM75. Yang selebihnya adalah kemahuan yang nak kan kejayaan meluap-luap, fokus, rajin dan istiqamah. Tak lupa juga, jika yang memilih mahu buat promosi secara online, sebaiknya sediakan satu komputer atau notebook. Tak payah yang canggih, paling penting ada akses pada Internet.

jadi ahli shaklee, cara mudah cari duit, jana pendapatan tanpa modal, peluang kerja di rumah, kerja sampingan dari rumah, kelebihan menjadi ahli shaklee, jadi agen shaklee, menjadi agen shaklee


Bonus RM2000 dalam Shaklee bukan sesuatu yang mustahil. Tak perlu beli barang dan buat stok untuk dapatkan bonus RM2000 ini. Perkara yang perlu diutamakan adalah mempromosikan Shaklee. Hal-hal lain seperti pembungkusan dan penghantaran akan diuruskan oleh Shaklee sendiri. Pelbagai cara promosi yang kreatif dan berkesan dikongsikan dengan ahli baru. Tapi bukan dengan semua kumpulan. Kelebihan ini hanya akan dinikmati jika menyertai kumpulan kami. Paling elit dan eksklusif dalam pemasaran online.

Sebagai pembuka selera, bagi yang baru jadi ahli shaklee berikut adalah teknik-teknik yang akan diajar secara PERCUMA atau FOC:
  • FB Ads Gempak
  • Teknik No 1 di carian Google
  • Teknik Soft Selling
  • dan pelbagai lagi teknik yang up to date

Jangan terkejut, jika pergi sendiri untuk belajar teknik-teknik di atas, kemungkinan besar perlu mengeluarkan kos dari ratusan hingga ribuan ringgit. Dengan kumpulan kami PERCUMA. Paling penting keinginan nak belajar dan mahu buat. Klik sini untuk tahu apa lagi keistimewaan jadi ahli Shaklee.

Zaman sekarang bukan lagi macam dulu. Dulu nasi lemak RM1 masih dapat telur separuh. Lengkap dengan bilis, kacang dan timun. Sekarang RM1 hanya nasi lemak togel @ bogel yang dapat. Nasi sejemput dan sambal setepek. Tak kan nak tunggu kerajaan suap, subsidi semata-mata. 

Subsidi makin kurang adalah, nie pun Alhamdulillah, tol tak jadi naik. Tapi insuran kenderaan naik pula 15%. Pendek kata semuanya perlu duit.

Betul duit bukan segalanya, bukan jaminan bahagia. Tapi kalau kita ada duit dapat beri pendidikan terbaik untuk anak-anak, simpanan masa tua, beri duit pada mak ayah tanpa berkira, bantu orang yang susah bila-bila masa, pergi ke luar negara lihat ciptaan Allah Yang Maha Hebat atau apa saja impian kita, mengapa tidak kita berusaha untuk dapatkannya?

Mengapa kita masih lagi merasa selesa, duduk pada zon selesa kita. Bangun pagi, pergi kerja, balik kerja, layan anak-anak suami/isteri, tengok tv dan lepas tu tidur. Esok kita ulang perkara yang sama. Tak mahukah kita buat sesuatu yang berbeza. Contohnya bersarapan di Kota Paris, makan tengah hari di Kota London dan lepas ke mana saja yang kita suka.

Kita berhak tentukan hidup yang lebih baik. Bukannya pasrah keadaan yang sedia ada. Allah sudah sediakan berjuta rezeki untuk kita. Tapi kalau kita tak jemput rezeki tu, maka ianya akan hilang. Gunalah Shaklee sebagai medium menjemput rezeki tersebut. Bukan sekadar RM2000, RM2000,000 pun boleh dapat kalau nak. Tiada yang mustahil bagi Allah.

Jadi, dah buat keputusan mahu jadi ahli Shaklee?

Jika sudah, bertindaklah, tak payah tangguh.

Boleh terus hubungi Eray di 016 773 1892 untuk mendaftar. Mari bersama realisasikan impian kita. Mahu jadi manusia biasa yang hidup LUARBIASA.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube