Vitamin Kulit Terbaik Wanita 40an

Sunday, April 09, 2023



 Bila umur dah masuk ke alam 40an ni, sudah tentu kita perlukan vitamin untuk sihat dan berseri, terutamannya vitamin kulit.

Stress kan kalau kulit dah mula nampak kusam, kering dan berjeragat?

Ini Vitamin Kulit Wajib Ambil Bila Dah 40an

1. Vitamin C

Ini yang paling basic, ada banyak yang ada di pasaran. Tapi kalau boleh beli yang diperbuat dari sumber semulajadi bukan sintetik (buatan).

Vitamin C penting bagi menyokong badan untuk menghasilkan kolagen. Tanpa kolagen yang cukup, kulit mudah berkedut dan kendur.

Sustained Release Vita C Shaklee antara vitamin C yang boleh diamalkan. Sebotol ada 180 biji, sehari cukup ambil dua biji. Beli sebotol tahan untuk tiga bulan dan harganya cuma RM115.00. 



2. Omega 3

Bukan hanya baik untuk keremajaan fungsi otak, malah ianya bagus untuk kesihatan kulit.

Kesan pengambilan omega 3 ini membuatkan kulit ‘kunci’ lembapan. Masalah besar tau bila kulit kering, ia akan mengundang masalah yang lebih teruk seperti jeragat.

Vitamin kulit yang ini juga berfungsi mengelakkan kerosakan kulit akibat sinaran UV. Ia juga dapat mengurangkan kesan-kesan penuaan.

Jika anda nak cuba amalkan vitamin kulit ini, boleh cuba Omega Guard dari Shaklee. Ia diperbuat dari ikan yang berkualiti tinggi yang bebas merkuri. 

Sebotol Omega Guard ada 90 biji, harganya RM142.50.

3. Vitamin D

Matahari pagi sumber terbaik vitamin D, malangnya tak ramai dari kita yang berjaya dapatkannya. Yelah keluar rumah matahari tak keluar lagi, balik pun dah nak gelap.

Maka penting untuk kita gantikannya dengan supplemen vitamin D. Supaya kulit bebas dari risiko kanser dan kulit kekal lembap, tiada masalah jerawat.

Anda boleh amalkan OsteNutrix, harganya cuma RM68.75.

Anda boleh pilih mana-mana vitamin kulit yang diperlukan, atau lebih baik terus amalkan tiga-tiga jenis vitamin ini untuk mendapatkan kesan yang padu.

Boleh klik link di bawah untuk buat terus membuat pembelian:


http://www.wasap.my/60167731892/





You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube