buang susu dalam jamban

Monday, January 17, 2011

asal isnin jek lemau
asal lemau jek isnin
huhuhu blue monday, black monday

nape perlu salahkan monday?
monday tak bersalah okeh...

opss ape yang aku repekkan ini
okeh-okeh setting mood baik-baik
monday is gembira :D

sebenarnya nak citer skit
last friday, sedang aku mengepam susu
ade hamba Allah kata macam nie
sambil gelak-gelak okeh

"owwhh akak pam susu gak
tapi dalam toilet, pastu buang jek"

terkesima kesimut aku disitu
ya betul menyusukan anak adalah hak & keputusan masing-masing
tapi pum & buang ke toilet...???
aku rase kejam
aku rase tak bersyukur

ape2 pun aku doakan
agar hamba Allah tuh sedar
dan tahu betapa banyaknya nikmat Allah yang satu ini

cubelah susukan anak tuh
baru tahu betapa indahnya perasaan itu :)

You Might Also Like

5 comments

  1. meaning , yg berkata2 tu mmg pump and dump ke?

    ReplyDelete
  2. yupsi lydzar, da only reason die pump sbb B dah bengkak. susu yang keluar dari die cam tak de nilai, buang jek dalam toilet. sedih.

    ReplyDelete
  3. sedihnya..patutnya simpan or at least bg orang ke, atau siram kat pokok ke..ish ish

    ReplyDelete
  4. amirah: kite bagai nak rak jaga susu, if tertumpah skit pun dh kecewa giler. die bley plak buang2 jek.

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube