jangan ingat kau Tuhan! aku kau sama..manusia biasa

Friday, January 07, 2011

sekarang dalam dilemma, bile terpaksa kerja dalam working environment yang pilih kasih. sesak jugak napas aku jika berterusan camni.

agak terkilan bila manusia tua suka menggunakan kuasa yang tak seberapa nak menjahanamkan hidup orang lain, hanya kerana saya suka dan saya tak suka.

ape punya mentaliti pun tak tahu lar, ingat bile umur makin meningkat makin meningkatlah elemen iman dan ehsan dalam diri. tapi macam tak jek.

aku bermonolog dengan diri sendiri:
"ya Allah! peliharalah hamba mu ini agar dijauhkan dari kekejaman dan pengainayaan orang-orang. keadaan nie sementara saja, kita tak tahu esok lusa kot aku ke yang kene tukar department atau ko pulak ke yang dah tak muncul-muncul kat opis, so boleh dapat bos baru. aku kene positive, truskan bekerja dengan ikhlas. aku yakin rezeki ajal maut semua pada tangan Allah swt bukan pada tangan kerdil kau tu"

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube