IBU susukan Monyet

Monday, April 05, 2010

aku masih lagi dalam mode terkejut, sedang2 aku gugel dlm usaha untuk menambahkan ilmu susu ibu nie, aku terjumpa gambar ini, seorang wanita indigenous sedang cuba menyusukan anak monyet. hah wth...????


bolehkah kita manusia menyusukan haiwan? haiwan minum susu manusia? yang selalu aku dengar manusia minum susu haiwan...lembu lar, kambing lar kuda lar....tapi ini baby haiwan minum susu IBU. huhuhuhu mesti membesar dengan bijak haiwan-haiwan tersebut. if nk tgk picta2 haiwan menyusu manusia sila klik sini.

perasaan lepas aku tgk picta2 nie bercampur2, aku rase kagum jugak dengan wanita2 itu…tapi dalam masa yang sama agak menyeramkan jugak. Bila aku renung isu nie dalam2, aku pun rase aku terlibat jugak menyusukan haiwan nie, yerlah ada jugak time aku pump susu, semut datang hurung susu aku yang tertumpah sikit tuh…jadi adakan aku penyusu haiwan..?? owwhhh tidak.

aku cube gugel2 lagi nk dapatkan pandangan islam dalam hukum manusia susukan haiwan, tapi aku x jumpa. Aku yakin mesti Allah ada mention fasal mende ni jugak, cume aku x jumpe carik.

Menyusukan anak sendiri atau anak orang itu memang indah tapi menyusukan haiwan sendiri atau haiwan orang itu………???? Huhu aku x jumpa perkataan yang best yg boleh describe feeling aku ketika ini.


aku nk tahu boleh ke tidak???





You Might Also Like

6 comments

  1. eeeee tak tahu jugak hukumnya but ada mixed feelings bila tgk gmbr tu...

    ReplyDelete
  2. heheheh yes mixed feeling...huhhu nk tau sgt hukumnya buleh ke tidak??

    ReplyDelete
  3. in my tot.. 1st: salute kat ppuan tu coz berusaha menyusukan haiwan.. maybe dia tak sanggup nak tgk haiwan tu kehausan....

    2nd: tak takut ke tetiba niple putus lak kang..ekekekkekek...

    kalau suda jumpa apa hukumnya.. kabar2kan la ekkk

    ReplyDelete
  4. insyallah akan ku kabar2kan...seram kan..?? nak nak lagi yg susukan anak harimau n dubuk tuh.

    ReplyDelete
  5. uiks..ngerinya!!tapi maybe pompuan ni terpaksa kut sebab kesian kat baby monyet ni kehausan..hehe

    ReplyDelete
  6. agak2 if kite yg ade lam situasi tuh, tergamak kite nyusukan monyet tuh..??

    wawawa takut putus jekkkkk

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube