Harus Jadi Ahli Shaklee: 5 Sebab Utama

Monday, December 02, 2013

Shaklee sudah menjadi fenomena! 
Makin ramai yang berebut-rebut nak jadi ahli Shaklee.
Bukan sebab nak meniaga pun. Tapi nak guna sendiri je.

Sebab ramai yang dah tahu. Kalau sendiri daftar jadi ahli, sudah semestinya tak payah nak minta-minta harga diskaun. Beli 1 barang pun boleh dapat harga ahli. Dari untungkan pengedar lain, baiklah untungkan diri sendiri.

5 Sebab Utama Kenapa Harus Jadi Ahli Shaklee


1- Dapat Bonus Tunai
Ya, duit. Walaupun beli untuk makan sendiri. Duit bonus akan terus dimasukkan ke akaun. Kan best, makan-makan Shaklee, bulan depan masuk duit bonus. Lagi-lagi if beli banyak. Untuk beri pada ibu, ayah, atau beri pada suami atau isteri. Bolehlah sihat dan bahagia bersama-sama.

Bukan tak boleh beli dengan pengedar yang dah berdaftar. Mungkin masih lagi dapat harga ahli. Tapi 'point' dapat kat pengedar yang korang beli tadi. Bukankah lebih baik, point tu masuk kat akaun korang. Cukup hisab, cukup bulan. Point boleh tukar jadi bonus tunai. 

Konsep point nie, samalah macam kad Parkson atau kad Bonuslink. Korang dapat beli pada harga diskaun dan kumpul point. Lepastu dapat rebate kan. Macam Parkson akan bagi cash voucher. So samalah dengan Shaklee, Shaklee direct bagi duit kat korang. Duit tu nak shopping beli barang lain pun boleh. No harm.

2- Konsultasi Rapat dan Berterusan
Nie lagi satu hal. Biasa sangat dapat mesej dan call dari orang-orang yang dah beli Shaklee. Tapi tak tahu nak guna camne. Bila tanya balik. Dia kata pengedar yang dia beli tu tak bagi tahu macam mana. Kesian tau.

Jadi, sebelum decide nak jadi ahli. Pilih dengan kumpulan mana yang korang nak join. Jangan pilih yang Touch and Go. Pengedar offer barang, korang bayar, pengedar pos barang dan korang dapat barang. Lepas tu senyap takde follow up. Cara nak makan pun dia tak guide.

Dengan kumpulan kami ada konsultasi rapat dan berterusan. Seumur hidup lagi, selagi korang jadi ahli Shaklee. Kami ada kumpulan online FB dan Whatsapp yang aktif. Bebas bertanya apa saje masalah yang bersangkut paut dengan Shaklee. Bukan kah ke more the merrier. Juga dapat tahu pengalaman orang lain yang menggunakan Shaklee.
So be in the right group. Usah menyesal kemudian hari.

Daftar jadi ahli Shaklee, hanyalah SATU KALI seumur hidup. Tiada charge tambahan lain dan tiada sebarang point untuk dimaintain. Hanya beli ikut keperluan korang. Melainkan korang minat nak ber'niaga' bersama kami.

Ini sangat biasa terjadi. Mula nak guna untuk diri sendiri. Dek kerana kesan guna Shaklee yang positive. Korang akan mula berikan pada keluarga. Dan kongsikan kebaikan dengan kawan-kawan serta sedara mara.

Tujuan sebenar ber'niaga' Shaklee. Nak kongsikan kebaikan Shaklee diseluruh Malaysia dan satu dunia.

Ya, macam saya sendiri. Mula makan untuk banyakkan susu. Tapi bila dah cuba kebaikannya bukan setakat pada susu ibu. Jadi saya decide untuk kongsikan kepada kawan-kawan. Dan begitulah cara saya mula ber'niaga' dengan Shaklee. Dan apa yang lebih penting lagi, syukur saya join dengan kumpulan yang betul. Bukan kumpulan Touch and Go. Alhamdulillah!

jadi ahli shaklee percuma, jadi pengedar shaklee, cara jadi ahli shaklee, kelebohan jadi ahli shaklee, bagaimana jadi ahli shaklee, harga jadi ahli shaklee, daftar shaklee, daftar ahli shaklee


3-Beli Shaklee Secara Online, Macam Zalora.com

Hanya klik-klik saja. Kemudian, barang sampai depan pintu rumah. Tak payah pergi branch, atau menggunakan emel. Tak payah guna ID pengedar lain. Dapatkan ID sendiri. Make it personal. Nak beli sebotol pun takde siapa yang tahu (Shaklee tahulah... :D)

Ini kemudahan yang sangat HEBAT. Bukan hanya pada pengguna Shaklee. Malah juga turut memudahkan kami yang ber'bisnes' Shaklee nie. Nak restok item, atau nak hantar terus pada pembeli semuanya hanya gunakan MOUSE.

Ops, dari jadi pembeli yang meng'UNTUNG'kan orang lain. Adalah baik korang daftar jadi ahli. Korang akan meng'UNTUNG'kan diri sendiri. Sudahlah dapat beli pada HARGA AHLI yang superb. Dapat pula BONUS TUNAI $$$$$.

4- Tak Payah ke Pejabat Pos
Leceh juga jika asyik pergi ke pejabat pos. Lagi-lagi jika jadi suri rumah, tak kan nak bawa anak-anak sekali. Ya lah, bila ada kawan yang order. Korang klik-klik sahaja. Kemudian barang Shaklee siap sampai ke depan pintu rumah kawan koranf. Sebab Shaklee yang menguruskan proses 'pack' dan penghantaran barang.

Hanya berikan alamat dan details yang lengkap. Tup tup, barang dihantar ke depan rumah dalam kotak yang KEMAS dan SELAMAT!
Sangat sesuai dengan suri rumah yang sangat sibuk dengan anak-anak-anak dirumah. Tak perlu ke pejabat pos pun. Sambil layan anak, masih mampu buat ORDER untuk customer tersayang.

Dan even, korang ada di LUAR NEGARA sekalipun. Tak mustahil mahu jana ribu-ribu BONUS TUNAI $$$$$ dengan Shaklee. Ya kami ada pengedar Shaklee yang sudah jana RM BELAS RIBU, dan menetap di Riyadh, Arab Saudi
.
Paling penting kene ada INTERNET. Dan kongsikanlah kebaikan Shaklee. Nak buat Blog yang orang suka? Atau buat Fan Page yang orang suka LIKE? Semua kami akan ajarkan bagaimana. Langkah demi langkah. Tak perlu berjumpa pun takpe. Kita ONLINE COACHING sahaja.

Sebab tulah kene pilih kumpulan yang betul. Supaya korang tak menyesal di kemudian hari. Baca pasal kumpulan kami yang HEBAT dan EKSKLUSIF di sini -->  http://bit.ly/1cgqxzq

5- Modal RM'0' Jika Mula Nak Meniaga
Tak payah beli stok jika nak mula berniaga. In fact, nak jadi ahli Shaklee secara PERCUMA pun boleh. Boleh baca disini -->  http://bit.ly/189dE93

Tunggu customer bayar dulu, kemudian belilah Shaklee secara online. Tak payah bungkus-bungkus. Shaklee buatkan untuk kita, dan dihantar terus kepada customer. Apa yang kita perlu buat, hanyalah marketing dan  promotion.

Ini khas bagi yang MINAT nak berniaga saja!

Konsultasi cara nak guna Shaklee, mestilah dari pengedar yang korang order. Jadi pilih pengedar yang betul. Bukan setakat order dan beli. 

PERINGATAN: 
1- SEMUA TAWARAN DI ATAS TERMASUK KONSULTASI SEUMUR HIDUP, COACHING ONLINE dan OFFLINE DAN JUGA MARKETING dan PROMOTION TIDAK AKAN KORANG DAPATKAN JIKA DAFTAR DENGAN ORANG LAIN, SELAIN WELOVESUSUIBU GROUP. 

2- WELOVESUSUIBU GROUP JUGA TAKKAN BERTANGGUNG JAWAB JIKA KORANG TAK DAPAT BONUS TUNAI SEPERTI YANG DINYATAKAN DI ATAS!

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube