Pengedar Shaklee Pakar Set Tambah Susu

Friday, December 20, 2013

Pengedar Shaklee bak cendawan tumbuh lepas hujan. Sebagai pembeli kene bijak memilih. Pilih Pengedar Shaklee yang dipercayai dan bertanggungjawab. Kebelakangan ini, banyak Eray terima SMS, WhatsApp yang minta konsultasi cara makan untuk susu menjadi banyak. Ini kerana Pengedar Shaklee mereka tapi berikan 'guide' cara makan. Juga tidak diberikan konsultasi bagaimana susu boleh bertambah dengan Shaklee.

Kesannya, ibu-ibu yang mengharap Set Tambah Susu Shaklee bantu banyakkan susu menjadi hampa. Dan yang lebih teruk, mereka 'give up' dan marah. Jadi sebagai Pengedar Shaklee, kita sepatutnya bertanggung jawab. Bukan berikan perkhidmatan 'Touch N Go'. Atau hanya memikirkan keuntungan.

Ciri-ciri Pengedar Shaklee Yang Baik:
  • Mendengar masalah pelanggan dengan baik
  • Cadangan set atau produk yang bersesuaian
  • Memberikan perkhidmatan selepas membeli
  • Dan memberikan tips bagaimana masalah pelanggan dapat diatasi

Eray mula menjadi Pengedar Shaklee bila mula menyusukan anak pertama. Jadi Eray sangat memahami perasaan ibu yang menyusukan anak, tapi risau dan khuatir susu menjadi tak cukup bila masuk kerja.

Sebagai Pengedar Shaklee Pakar Set Tambah Susu. Sebelum pembelian, Eray akan bertanyakan sedikit maklumat tentang masalah penyusuan bakal pelanggan. Mendengar masalah yang diutarakan. Kemudian, Eray akan cadangan set yang mana yang bersesuian. Juga sesuai dengan bajet bakal pembeli. 

Banyak pilihan Set Tambah Susu, bergantung pada bajet ibu. Juga keadaan ibu sendiri. Paling penting fahami konsep penyusuan sebelum cuba mengambil Set Tambah Susu. Supaya susu yang cukup dapat dihasilkan

Setiap pembelian Set Tambah Susu, Eray akan berikan secara PERCUMA e-Book Tips Tambah Susu dan juga Jadual Rutin Pam Susu Ibu (bagi membantu ibu 'keep track' dan kenal pasti trend hasil susu yang dipam). 

Boleh klik sini untuk melihat pilihan Set Tambah Susu Ibu.

Jadual makan bagi membantu penghasilan susu yang lancar juga diberikan. Dan Eray juga menyediakan perkhidmatan konsultasi seumur hidup. Maknanya, pelanggan bebas bertanyakan dan mendapatkan konsultasi pada bila-bila masa. Kumpulan WhatsApp dan Facebook Eksklusif juga dibina, pelanggan bebas bertanya juga mendapatkan informasi terbaru mengenai produk-produk Shaklee.

Bagi yang mahu bina pendapatan dengan Shaklee. Satu kumpulan 'Rahsia Dan Elit' disediakan. Disini Eray dan ahli lain membincangkan strategi bagi memantapkan jualan. Walaupun bakal Pengedar Shaklee berada di Tokyo atau Arab, perbincangan masih boleh dilakukan bersama menggunakan teknologi terkini. Tiada yang mustahil.

Akhir kata, bagi mereka yang mahu mula mengambil Shaklee sebagai 'teman kesihatan'. Pastikan membeli dengan Pengedar Shaklee yang berdaftar dan dipercayai. Jangan sembarangan. Kerana Eray tak mahu korang rugi dan frust. Pastinya bila kita melabur, kita mahukan pulangan yang baik. Jadikan pelaburan kesihatan bersama Shaklee menjadi WORTH IT!

Salam Sayang,
Eray Pengedar Shaklee Pakar Set Tambah Susu


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube