3 Fakta Menarik Tentang Saya, Ya Saya Memang Menarik!

Saturday, October 11, 2014

Haha siapa lagi nak puji diri sendiri menarik. Melainkan diri sendirilah. Hidup mesti konfident.


Sebenarnya berlambak fakta menarik tentang saya. Tapi saya kongsikan tiga jelah. Kang jenuh pulak anda nak membaca.

Fakta Menarik 01 
Saya seorang yang lawak. Tak percaya? Mari test berborak dengan saya. Kadang-kadang benda tu tak lawak pun asalnya. Tapi sebab saya ada magic kut. Jadi benda tu jadilah lawak. Nak bagi contoh tak retilah macam mana. Tak serious, marilah berborak dengan saya.



Fakta Menarik 02
Saya pemalu orangnya. Paling tak reti nak approch orang. Bayangkan kalau saya tunggu turn check up mengandung. Saya hanya akan senyum sengih je. Tapi kalau ada yang mula tegur dulu. Hah jadilah bertih jagung mulut saya. Macam-macam hal saya boleh cerita. 
Ex bos saya kata saya ni macam tahu semua perkara. Sebab bila borak saya boleh je layan. 
Ada rahsia, rahsianya saya buat-buat tahu dan buat muka yakin. Cuma janganlah lebih-lebih, kang jadi lain pulak.

Fakta Menarik 03
Saya pandai melukis. Paling reti muka orang. Muka binatang pun not bad. Tapi bila tang badan ke tangan ke kaki ke mesti hampas. Nampak kekok sangat.
Lagi satu, tak pandai warna. Jadi saya rasa mungkin bakat ayah saya yang pandai melukis dan mewarna tu jatuh sikit kat saya. Yang lain tak tahulah jatuh ke mana. Dan juga dulu, tulisan saya cantik, tapi makin 'muda' nie dah macam doktor.

Hah menarik kan? Tak menarik? Tak sudah. Pada saya dah menarik sangat dah nie.

Entry ni dibuat semperna dengan cabaran blog dengan anak-anak Shaklee saya. Takkan nak suruh diaorang je buat, mak pun kenalah join sekali.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube