Energizing Soy Protein: Membantu Menurunkan Berat Badan & Memekatkan Susu Badan

Thursday, March 22, 2012


Energizing Soy Protein adalah killer product daripada Shaklee. terdapat beberapa fakta menarik dan mengujakan tentang produk ini, seperti:
  • menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten
  • meningkatkan penghasilan susu ibu dan memekatkan kandungan susu ibu
  • protein soya mampu mengurangkan kadar kolesterol
  • mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian
  • kajian menunjukkan soya membantu mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid
  • protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
bukti kelainan Energizing Soy Protein dengan produk soya yang lain

Energizing Soy Protein membantu menahan rasa lapar dan secara langsung akan membantu menurunkan berat badan. Energizing Soy Protein sesuai di ambil ketika bersarapan. cadangan hidangan yang menyelerakan adalah 3 sudu besar Energizing Soy Protein dicampur dengan freshmilk, susu tepung, yogurt drink atau jus buah-buahan. dilarang menggunakan air panas, ini akan merosakkan kandungan protein di dalamnya.
protein soya juga mampu mengurangkan kadar kolesterol, ini juga secara tidak langsung membantu menurunkan berat badan. tiada jadual spesifik tentang cara pengambilan produk ini. jika yang mahu menurunkan berat badan, boleh mengambil pada waktu makan malam dan diikuti dengan pengambilan makanan yang ringan & berkhasiat seperti buah-buahan, ataupun sup ayam. jika mahu mengekalkan tenaga sepanjang hari, adalah lebih baik diambil ketika bersarapan.

sebagai ibu yang menyusukan anak, protein adalah sumber penting bagi menghasilkan susu ibu. kandungan protein yang tinggi di dalam Energizing Soy Protein akan membantu meningkatkan kuantiti dan kualiti susu ibu yang dihasilkan. ramai-ramai ibu telah kongsikan kebaikan Energizing Soy Protein, hasil perahan meningkat dan juga telah berjaya memekatkan susu badan.

Energizing Soy Protein juga akan memberi kemudahan kepada ibu dalam menjayakan penyusuan, kerana ianya memekatkan susu badan, bayi yang disusukan akan cepat berasa kenyang dan ibu boleh memerah susu yang tidak dihisap oleh bayi sebagai stok. dan lagi, ibu juga mempunyai lebih masa untuk diri sendiri, suami dan anak-anak yang lain.

pengalaman bersama Energizing Soy Protein sangat mengujakan saya. tiap-tiap hari bersarapan dengannya. bila ibu sihat, tentu keluarga bahagia.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.Pertanyaan??Hubungi kami di eray2311[a]gmail.com atau SMS 016-7731892 (Eray)untuk maklumat lanjut.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube