'The Perfect Multi' Vita-Lea: Makanan Tambahan Ibu Mengandung dan Menyusu

Thursday, March 15, 2012




perlu kah makanan tambahan bagi ibu mengandung atau ibu menyusu. mungkin sudah ramai ibu-ibu yang celik mata dan hati tentang kepentingan makanan tambahan untuk kehamilan tetapi bukan untuk menyusu.

salah satu makanan tambahan terpenting dari rangkaian Shaklee adalah 'The Perfect Multi' Vita-Lea. Sesuai untuk semua golongan, lebih-lebih lagi bagi ibu yang menyusu atau yang hamil.


'The Perfect Multi' Vita-Lea mengandungi 23 vitamin dan mineral yang sangat penting untuk menggalakkan kesihatan dan kecergasan badan secara keseluruhan. berikut adalah kelebihan yang ultimate yang ada pada 'The Perfect Multi' Vita-Lea:

  1. 2 kali kalsium bagi menyokong pembinaan tulang
  2. 2 kali vitamin D bagi menyokong penyerapan kalsium bagi tulang & gigi yang kuat
  3. 2 kali beta karotena semulajadi
  4. 2 kali vitamin E untuk meningkatkan sistem imun & kesihatan jantung
  5. 2 kali magnesium bagi membantu mengekalkan degupan jantung, otot & fungsi saraf
  6. 3 kali vitamin K untuk menyokong metabolisme tulang & pembekuan darah
  7. 6 kali boron untuk meningkatkan metabolisme vitamin & seterusnya pembentukan tulang yang baik
  8. 10 kali biotin untuk memangkin pengeluaran tenaga
segala kebaikan yang terdapat di dalam 'The Perfect Multi' Vita-Lea adalah didapati melalui ujian dan kajian secara klinikal.

'The Perfect Multi' Vita-Lea juga adalah salah satu item terpenting dalam Set Penyusuan & Kehamilan Shaklee. ibu-ibu yang mengamalkan Set Penyusuan & Kehamilan Shaklee akan mendapatkan tenaga berpanjangan, tidak penat setelah seharian di pejabat. masih boleh mengurus keperluan suami dan anak dengan baik di rumah. tiada lagi rungutan dan stress. kunci kebahagian sebuah keluarga juga terletak pada kesihatan & kecergasan ibu, ibu sihat sekeluarga gembira. insyaallah.....


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.Pertanyaan??Hubungi kami di eray2311[a]gmail.com atau SMS 016-7731892 (Eray)untuk maklumat lanjut.

You Might Also Like

2 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube