Kebaikan Mealshake Shaklee: Tambah Selera Makan & Atasi Sembelit

Sunday, March 04, 2012

assalamualaikum, selamat pagi ahad :)

bangun pagi-pagi, badan sihat dan rezeki pun murah.

nak kongsi something special Mealshake Shaklee ni, based on my own experience

since rayna dua tahun nie dia jadi picky eater. sehari tak makan nasi pun die ok je, tapi ibu die yang tak ok. ibu mane tak susah hati bile anak tak nak makan. so macam-macam vitamin yang introduced kat rayna, tapi takde kesan naikkan selera makan die. pulak tu, susu pun die tak berapa nak. she was fully breastfed until 2 years old. so susu formula memang die tolak mentah-mentah, i still need her to drink milk sbb calcium is da most important element for kids to grow.

and finally i found Mealshake Shaklee, ramai moms yang berjaya naikkan selera makan anak dengan bantuan Mealshake Shakee ni. and its proven to my daughter to, dari tak makan nasi takpe now siap minta nasi dua kali sehari. bbsitter pun kate rayna makan banyak sekarang.

and do most shocking news is, "ibu, rayna nak sayur" alhamdulillah, thanks to Mealshake Shaklee.

lagi satu kebaikan Mealshake Shaklee adalah mengatasi sembelit, alhamdulillah since dua minggu berikan mealshake rayna tak sembelit lagi. sebelum ni, seminggu sekali mesti sembelit, minum milo dan makan chocolate pun sembelit. dah lah semua tuh favorite die. syukur sangat sebab dah tak payah moment berperang dengan rayna dalam toilet bersama ubat sabun. huhuhu.

Mealshake Shaklee juga mengandungi 24 vitamin dan mineral yang penting untuk pertumbuhan anak-anak, such as calcium, iron, vitamin a, vitamin d dan sebagai nya. sangat sesuai diberikan pada anak-anak untuk otak dan badan anak menjadi cergas.

haritu saya ada cuba ambil mealshake before breakfast, resultnye saya kenyang sampai ke tengahari. jadi sesuai juga untuk orang mahu menurunkan berat badan.

Fakta menarik tentang Mealshake Shaklee

Meal Shakes adalah Makanan Segera,Tanpa curiga

Dalam kehidupan seharian yang sangat aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik
  • Sediakan vitamin dan mineral penting-nutrien asas yang anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu untuk terus kuat dan sihat.
  • Sumber terbaik serat pemakanan dan protein
  • Sumber pekat kalsium
  • Index glisemik rendah
Sumber : Shaklee Product Guide

one more thing, pastikan ada mendapatkan konsultasi cara mengambil Mealshake yang betul dari saya ok. :)


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.Pertanyaan??Hubungi saya di eray2311[a]gmail.com atau SMS 016-7731892 (Eray)untuk maklumat lanjut.

You Might Also Like

3 comments

  1. macamana pemberian meat..lshake utk nak yg sembelit? tiap2 hari ke?

    ReplyDelete
  2. Macamana pemberian mealshake utk anak yg sembelit? setiap hari ke?

    ReplyDelete
  3. ada sukatan, bergantung pada umur anak. boleh hubungi saya untuk tahu lebih lanjut 016 773 1892.

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube