Soya ESP Hilangkan Jeragat Degil Tak Sampai Sebulan!

Wednesday, September 07, 2016

Assalamualaikum,

"Baru makan tak sampai sebulan, customer ina bagitahu......dan yang paling best jeragat degil berkurang dan tinggal sikit lagi nak hilang. Customer sangat berpuas hati dan berterima kasih kerana memperkenalkan GLA dan ESP padanya".


jeragat degil, hilangkan jeragat degil, hilangkan pigmentation, reduce pigmentation naturally, treat pigmentation, jeragat di muka, jeragat hilang

Benda kalau baik ni, Eray pasti akan war-warkan.

Lagipun masalah jeragat degil ni dah macam masalah sejagat. Lagilah buat kaum wanita 30an yang macam Eray ni.

Syukur sangat bila ada Energizing Soy Protein (ESP) ni. Masalah jeragat degil dapat diselesaikan. Tak payah tunggu lama. Dan paling penting tak perlu laburkan RMXXXX untuk rawatan kulit.

Eray sarankan sangat-sangat, kalau korang nak hilangkan jeragat cubalah ambil ESP.

Bukan hanya sebab ESP ini berkesan, tapi ia juga selamat dan tak meninggalkan sebarang kesan sampingan yang negatif.

Bahaya juga kalau ambil produk yang setakat berkesan ni. Hilang jeragat, masalah lain pula yang timbul. Mesti korang tak nak kan?

Kerana itulah ESP ni adalah pilihan tepat kalau korang nak hilangkan jeragat degil dengan berkesan. Dan SELAMAT.

Banyak sangat kelebihan ESP ni kalau Eray nak cerita. Dari aspek penghasilan, pengeluar ESP iaitu Shaklee menggunakan suhu yang rendah.

Ini bagi memastikan protein dalam ESP tak hancur dan mudah diserap badan.

Selain itu, Indeks Glisemiknya baru 39. Sangat rendah. Ia mampu membuatkan korang kawal nafsu makan dan rasa kenyang yang lebih lama.

Tak ada sebarang pengawet, pewarna atau apa-apa yang tiruan. Ianya 100% asli.

Secara saintifik pun ESP ni telah terbukti untuk memulihkan DNA

Protein ESP inilah yang jadi makanan kepala sel-sel dalam badan. Bila sel-sel cukup makan, masalah macam jeragat degil pun mudah nak diatasi.

Tak sama ke macam protein ayam ke telur? Tak sama, sebab sifat protein ni sendiri mudah hancur bila terkena suhu panas yang berlebihan.

Ia akan bertukar menjadi struktur gumpalan dan susah untuk diserap oleh badan. Walaupun korang kata dah seekor ayam korang makan hari ini. Tetap tak cukup.

Ada lagi satu sebab kenapa ESP ini lain dari yang lain. Ia telah terbukti secara saintifik mengandungi 9 jenis protein asid amino yang sangat diperlukan oleh badan. Malangnya badan kita takkan mampu hasilkannya sampai bila-bila.

Penting ke protein asid amino ni? 

Penting. Kalau tak cukup sel-sel dalam badan tak cukup makan. Kesannya sel-sel yang mati tak dapat digantikan dengan sel-sel baru yang lebih sihat.

Kalau korang nak tahu, sel-sel dalam badan ni hampir setiap minit mati.

Tu yang bila sel-sel yang diganti tu makin lama makin tak sihat, akibat tak cukup protein. Macam-macam penyakit datang. Termasuklah jeragat degil.

Bijak customer Puan Ina, dia pilih ESP.  Tak sampai sebulan pun jeragat degil nak hilang dah.

Mesti seronok kan? Jeragat ni kalau banyak sangat boleh mencacatkan penampilan. Bubuh make up tebal pun boleh nampak lagi.

Kalau yang surirumah yang kerja sendiri kat rumah pun rasa tak best. Lagilah kalau korang ni kerja di pejabat. Lepas tu memang asyik kena attend meeting dan conference. 

Mesti nak nampak cantik dan berkeyakinan kan?

Sebotol ESP ini harga RM150. Postage dan 'handling' RM10. Jadi jumlahnya RM160.

Korang boleh terus WA/SMS Eray kat 0167731892 untuk buat pembelian.

Tak pun kalau korang nak lebih jimat, beli terus dua botol ESP. Dapat diskaun 5%. Nak Eray orderkan boleh. Atau nak terus buat pembelian online pun boleh. Klik je Beli 2 ESP.

Macam-macam bonus lain yang korang rasa lepas makan ESP. Bukan je hilangkan jeragat degil. Kulit muka pun berseri, cantik macam artis korea. Tak kusam lagi.

Lebih lembap dan seronok disentuh. Itu tak masuk lagi kisah tak sengaja kurus dengan ESP. Ramai dah yang merasakan kehebatan ESP ni.

Korang mesti tak nak terkecuali bukan?

Ingat! ESP satu-satunya produk yang ada semua asid amino. Sebab itulah Shaklee is the best.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube