Harga Set 3M Shaklee Termurah!

Monday, September 15, 2014

Siapalah tak suka barang murah? Nak tak saya bagitahu cara nak dapat harga Set 3M Shaklee yang termurah?

Bukan ini bukan Set 3M yang tiruan. Ini original. Dan anda boleh dapatkan dengan harga termurah?

Tak perlu anda meminta-minta Pengedar Shaklee beri diskaun. Atau turunkan harga.

Bagaimana nak dapat harga termurah?

harga set 3m, harga set penyusuan 3m shaklee, harga set menyusu 3m, harga ahli set 3m shaklee, harga shaklee tambah susu, harga produk shaklee tambah susu, harga produk shaklee untuk tambah susu,

Caranya sungguh mudah.

Anda hubungi saya, Suriya di 016 773 1892. Atau pengedar lain yang anda dah jatuh cinta.

Tapi pastikan pengedar yang anda pilih akan ajar cara makan yang berkesan. Bukan 'touch n go'. Juga pengedar tersebut ajar cara untuk tambahkan susu.

Sebab Set 3M bukan 'magic'. Jadikan susu yang kurang tiba-tiba melimpah-limpah.

Saya akan ajarkan bagaimana mahu dapatkan susu yang banyak dengan cara yang betul dan mengamalkan set 3M ini. 

Alhamdulillah, saya berjaya susukan ketiga-tiga anak saya dengan susu badan. Dan juga ramai ibu lain yang berjaya susukan anak dengan bantuan set ini. Tak percaya? Boleh Google Testimoni Set 3M Shaklee. 

Kembali pada cara mahu dapatkan harga set 3M Shaklee termurah. Selepas anda hubungi pengedar.

Beritahu yang anda mahu jadi ahli. 

Ya hanya dengan menjadi ahli Shaklee anda boleh dapatkan harga termurah.

Buat apa jadi ahli, saya bukan nak bisnes?

Tak semestinya jadi ahli Shaklee mesti bisnes.

Tak perlu. Cukup sekadar untuk makan sendiri.

Ini kerana anda boleh dapat harga ahli yang lebih murah. Dan juga berhak dapat point (macam bonuslink). Cukup point boleh dapat WANG TUNAI.

Maaf harga special tak dapat saya paparkan disini. Kerana melanggar Terms and Condition Shaklee. Jom mesej atau Whatsapp saya 016 773 1892.

Sudahlah murah, dapat pula duit. Duit apa? Bonus tunai dari Shaklee lah. Cukup 150 point. Dapatlah duit. Kalau tak jadi ahli, pengedarlah yang dapat WANG TUNAI tu.

Jadi mana lebih baik?

Nak jadi ahli tak susah. Nanti saya akan minta butiran apa yang perlu.

Anda berikan dan saya proses. Kemudian barang terus dihantar ke pintu rumah atau pejabat.

Lepas itu saya ajarkan cara makan yang betul dan berkesan. Dan teknik tambahkan susu. Insyaallah saya akan 'guide' sampai anda berjaya capai kuantiti susu ibu yang diidam-idamkan.

Insyaallah harga set 3M Shaklee yang anda bayar, berbaloi dengan hasilnya. Anda tak kan rasa menyesal. Mungkin anda pula akan 'excited' untuk kongsi cerita dengan kawan-kawan.

Tak perlu fikir beribu kali. Jangan sampai susu dah kering baru nak cari 'milk booster'.

Jika anda ibu yang benar-benar nak susukan anak hingga capai usia 2 tahub penyusuan, Set 3M ini adalah antara salah satu MUST HAVE ITEM untuk jayakan penyusuan.

Kenapa? Saya jawab dalam entry berikutnya. NANTIKAN.

Sekali lagi, jika anda mahu dapatkan harga Set 3M Shaklee murah. Bolehlah hubungi saya, Suriya di 016 773 1892.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube