Nak Berhenti Merokok? Vivix Khusus Untuk Anda

Friday, September 26, 2014

Sila baca jika anda benar-benar serious nak berhenti merokok. Kerana saya tak mahu membuang masa anda untuk terus baca entry ini jika anda hanya hangat-hangat tahi ayam nak bebas rokok.

Anda masih baca? 

Ini bermakna anda serious nak berhenti merokok. Vivix Shaklee ini khusus dan khas untuk yang nak cuci mulut dari rokok 100%. Jika anda masih ada rasa 0.0001% pun, anda mungkin tak sesuai mengambil Vivix. Jadi bolehlah berhenti membaca sekarang.


nak berhenti merokok, cara berhenti merokok, berhenti merokok dengan vivix, berhenti merokok dengan shaklee, cara berhenti merokok dengan berkesan, cara berhenti merokok di bulan puasa, cara berhenti merokok dalam islam, cara berhenti merokok selamanya


Analogi mudah. Macam anda nak kahwin. Pastinya anda berusaha keras. Kumpul duit gaji, sanggup makan mee segera. Tak tukar baju. Semata-mata pasal anda dah komited nak kahwin. Bukan lagi main-main.

Walaupun hantaran berpuluh ribu. Anda sanggup, segalanya demi nak kahwin dengan si dara pujaan. Ini tak dikira kalau anda kahwin paksa. Tak sama level komitmennya.

Tak kita mahal atau murah hantaran. Anda pasti cari jalan nak memilikinya.

Sekarang anda faham mengapa Vivix hanya untuk yang serious nak berhenti merokok?

Terkadang saya kasihan. Bila ada perokok yang sudah berpuluh tahun nak berhenti hisap. Tapi selalu tak berjaya untuk terus berhenti.

Ada yang dah berhenti sebulan. Tapi bila kawan-kawan sua sebatang. Dia mula merokok balik. Nak lepaskan gian katanya.

Lepas tu nak berhenti semula agak susah. Kena lawan semula rasa nak merokok tu.

Habis tu sampai bila boleh berhenti sepenuhnya? Bukannya tak tahu risiko merokok, tapi tak berdaya.

Vivix Shaklee ni satu-satunya alternatif yang membuat badan buang segala nikotin dalam badan. Sampai ke DNA nikotin akan dibersihkan. Dinyah keluar dari badan.

Kesannya anda sendiri yang rasa pahit. Sampaikan anda rasa nak muntah bila sedut asap rokok. Tak payah anda nak tahan nafsu merokok. Sebab badan sendiri yang akan bertindak mengatakan tidak pada rokok. Kalau cuba juga nak hisap mungkin separuh batang saja yang lalu.

Bayangkan kalau hari-hari anda lalu perkara ini. Masih lalukah nak merokok? Mungkin tidak kan? 

Duit yang selalu buat beli rokok boleh disimpan buat pergi Haji. Atau pun masuk ke akaun simpanan anak-anak. Atau anda boleh tukar kereta baru. Mungkin juga pakai superbike.

Berhenti merokok bukan saja buat anda semakin ada duit. Tapi anda akan kembali tampan. Muka yang kedut dan tak bermaya sebab rokok akan kembali macho. Ini sebahagian kesan pengambilan Vivix Shaklee.

Lagi satu, kalau sebelum ini anda main futsal 10 minit dah pancit. Padahal sebelum main rasa nak balun habis-habisan. Tapi tulah tak kesampaian, stamina lemah disebabkan rokok. Semangat saja lebih. 

Lepas ambil Vivix, separuh game futsal masih steady. Kalau letih pun, masih boleh main lagi. Takdelah nak separuh mati minta nyawa. Dan juga satu lagi kesan best Vivix ini, anda jadi lebih gagah bila bersama isteri. Dan yang belum ada zuriat atau nak tambah, peluang lebih cerah.

Semua kesan baik ini akan dirasa jika anda serious dan komited. Dan sanggup membuat pelaburan yang berbaloi dengan membeli Vivix.

Tak usah tangguh kalau anda benar nak berhenti merokok. Semakin lama, hidup makin jahanam disebabkan rokok. Kanser, sakit jantung, strok, dan paling dasyat sekali mati.

Pengakuan perokok tegar berhenti merokok lepas ambil Vivix Shaklee:

 

Anda nak order Vivix? Boleh terus SMS/Whatsapp saya di 016 773 1892. Dan jika anda di Ampang atau KL, saya sedia COD untuk anda. Di kawasan lain, saya sedia untuk terus poskan kepada anda.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube