Daftar Shaklee? Baca Dulu Sebelum Menyesal

Wednesday, September 24, 2014

Tercari-cari macam mana nak daftar Shaklee?

Di sini mungkin ada jawapan yang anda cari. 

Nak daftar Shaklee mudah saja. Lebih kurang macam daftar Kad Mesra atau Bonuslink. Lepas daftar, gunakan produknya.

Atas setiap belian ada point. Point cukup boleh 'redeem'. Shaklee automatik transfer duit ke dalam akaun anda.

Best bukan?

Sudahlah badan sihat, dapat pula duit. Siapa tak nak kan. Sebenarnya kalau anda memang dah guna Shaklee, saya sangatlah sarankan untuk daftar.

Tapi sebelum anda nak daftar, bacalah sedikit panduan di bawah, supaya tak menyesal.
 daftar shaklee, daftar shaklee online, daftar shaklee malaysia, daftar shaklee percuma, daftar keahlian shaklee, cara daftar shaklee, daftar pengedar shaklee, daftar ahli shaklee malaysia, jadi ahli shaklee, cara jadi ahli shaklee

Sebab paling utama anda harus daftar dengan Shaklee adalah dapat beli pada harga ahli. Dan harga ahli adalah harga yang baik berbanding harga retail, atau harga istimewa yang ditawarkan oleh pengedar Shaklee.

Selain itu, anda tak payah nak keluar untuk beli Shaklee. Sebab sekarang ada portal Shaklee2u.com.my .

Anda login, survey barang, klik untuk beli dan bayar. Itu sahaja. Shaklee akan hantar ke pintu rumah anda. Pintu pejabat pun boleh. Tak kira berapa banyak yang anda beli, caj penghantaran hanya RM10 untuk Semenanjung dan RM20 Sabah Sarawak.

Tapi, kalau anda tak mahu beli online, anda bolehlah meminta bantuan pengedar yang anda daftar untuk belikan bagi pihak anda.

Jika belian anda melebihi RM800, caj penghantaran FREE. Dan lebih menarik, anda boleh beli guna Credit atau Debit Card. 

Yuran daftar Shaklee 'affordable'. Hanya RM65 untuk seumur hidup. Kalau anda daftar bulan ni. Lepas itu dalam setahun tak beli dah.

Jangan risau keahlian masih hidup. Shaklee tak batalkan.

Dan tak perlu beli 'certain' jumlah. Ikut suka hati andalah. Nak beli B Complex sebotol pun boleh. Tapi jangan pula minta nak beli sebiji. Bahahahaha.

Ada satu lagi cara. Cara ini anda TAK PAYAH bayar RM65 pun.

Tak payah keluar duit untuk daftar keahlian Shaklee.

Macam mana?

Beli produk Shaklee dalam RM660. Dan anda terus dapat PERCUMA keahlian Shaklee. Bulan depan selepas anda daftar, usahlah terkejut. Sebab ada lebihan duit dalam akaun. Itu duit, Shaklee yang masukkan.

Lepas beli Vitalea sebotol. Tak payah keluar duit. Dapat makan vitamin FREE.

Tapi saya nak makan sendiri je, takpe ke?

Takpe, malahan itu tanda anda bijak. Sebab dah tak payah buang masa survey sana sini.

Sebab anda akan dapat beli pada harga ahli. Tak perlu tawar menawar.

Jimat masa dan takde perasaan FRUST bila tak dapat diskaun. Juga setiap bulan Shaklee ada buat promosi KHAS untuk ahlinya.

Beli dan dapat PERCUMA barangan Shaklee. Setiap bulan berbeza tawarannya. 

Macam bulan ini ada promosi Shaklee Collagen Powder (SCP) beli 6 kotak PERCUMA 1 kotak SCP. Tapi Shaklee buat 'surprise' ada promosi tambahan. Beli 3 Mealshake dapat 1 PERCUMA Mealshake.

Buat apa banyak-banyak? Simpan buat stok. Senang, habis je dah ada ready stok. Tak payah tunggu-tunggu. Ataupun, boleh hadiahkan untuk orang tersayang.

Macam SCP sebenarnya sangat bagus untuk kesihatan sendi dan menguatkan tulang. Kalau orang tua ada mengadu sakit-sakit sendi, hadiahkanlah untuk mereka. Mealshake pun bagus untuk orang tua yang kurang selera makan. Atau mungkin tak sihat terlantar. Boleh bancuh dalam susu dan berikan pada mereka.

Selain itu, Mealshake pun bagus untuk kanak-kanak. Kalau anda dijemput ke majlis hari jadi, bolehlah jadikan Mealshake sebagai hadiah. Jangan tak tahu, sekarang Shaklee pun dah letak atas pahar sebagai hantaran. Kelas gitu.

Sebenarnya kalau anda daftar Shaklee, faedahnya bukan anda seorang yang dapat. Boleh dikongsikan seisi keluarga. Kalau anda adik, atau kakak nak beli Shaklee, belikanlah guna ID Shaklee anda. Tak payah mereka susah-susah cari pengedar lain. 

Tapi nak daftar kenalah buat pilihan yang bijak. Tahu dengan siapa yang bakal anda daftar itu. Tak lah nanti anda terkontang kanting, nak makan Shaklee tapi tiada panduan.

Kalau ada apa-apa persoalan semasa mengambil Shaklee, ada orang yang nak dicari dan minta nasihat. 'After sales' servis amatlah penting bagi saya. Dan setiap 'customer' saya adalah rakan kepada saya.

Oleh itu jika anda mahu mendaftar Shaklee dengan saya, bolehlah hubungi saya, Suriya di 016 773 1892. 

Jika anda di Ampang, anda bolehlah terus berjumpa saya. Sebab saya sudi COD kepada anda Starter Pack Shaklee Member.

Jom daftar Shaklee!



You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube