Saya Pengedar Shaklee Ampang: COD Anytime!

Friday, September 12, 2014

Drum roll...mengumumkan saya Suriya Pengedar Shaklee Ampang

Menyediakan perkhidmatan COD ANYTIME! Maklumlah sebab sudah bergelar WAHM (working at home mom). Dan takde masalah nak hantar Shaklee ke sana ke mari.

Mudah saja, kalau anda duduk di kawasan Ampang dan rasa nak beli Shaklee. Marilah hubungi saya di 016 773 1892.

pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, stokis shaklee di ampang, nak beli shaklee, nak beli shaklee dengan harga ahli, cod shaklee ampang,


Insyaallah saya akan 'rekemen' produk apa yang terbaik untuk anda. Dan tak lupa paling penting, cara makan produk Shaklee yang berkesan.

Ramai juga rakan-rakan Pengedar Shaklee Ampang ini. Jadi anda berhak memilih mana satu yang berkenan di hati.

Kalau rasa berkenan dengan saya (bukan  untuk dijadikan menantu bahahahaha) untuk jadi pengedar tetap anda. Marilah hubungi saya.

Jika anda nak beli Shaklee dengan harga ahli pun boleh. Nanti saya 'bisikkan' macam mana. 

Tak kisah. Walaupun anda nak beli sebotol B Complex. Saya masih boleh COD kan untuk anda.

Seronok makin hari makin ramai yang nak jaga kesihatn. Rasa berbaloi usaha kami nak sebarkan kebaikan Shaklee ini.

Dan yang lebih buat saya 'cinta' kerja saya sebagai Pengedar Shaklee Ampang adalah, setiap hari saya dapat rakan baru.

Setiap customer saya adalah rakan saya.

Oh ya, bulan ini ada promosi Serbuk Kolagen Shaklee, beli 6 percuma 1. Kalau anda penggemar kolagen Shaklee 'wajib' beli promosi ini. Jimat RM298. 



Tapi kalau anda nak cuba sekotak dulu pun boleh. Saya hantarkan.

Tak payah scroll ke atas untuk cari nombor telefon saya, ini dia 016 773 1892. Hubungi saya SEKARANG!

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube