Collagen Powder Shaklee: 8 minggu untuk hasil yang MENAKJUBKAN!

Monday, December 03, 2012


Pengambilan Collagen Powder Shaklee secara berturut-turut selama 8 minggu akan memberikan hasil yang hebat dan menakjubkan. Apa tidaknya, kesan pengambilan selama satu hari akan memberikan rasa halus di tapak tangan dan ada yang telah mencuba selama tiga hari, kesan 'kawah' jerawat dimuka semakin cetek, kedalaman lubang bekas jerawat kian beransur pulih.

Shaklee RSS (red snapper scale @ sisik ikan merah) telah menjalani ujian klinikal dan telah terbukti mampu menghilangkan kedutan halus dan kasar juga membaiki tekstur kulit muka. Pengambilan Collagen Powder Shaklee selama 8 minggu akan menjadikan kulit menjadi lebih baik secara total atau menyeluruh. Hanya perlu 4 kotak untuk hasil yang menakjubkan. Bukan hanya kulit di sekitar muka yang menjadi lebih baik, malahan perubahan ketara akan dirasai pada seluruh badan.


Keberkesanan Collagen Powder Shaklee Terbukti dapat:

  • meningkatkan kelembapan kulit hingga 90%
  • mengurangkan kekasaran dan kekeringan hingga 75%
  • meningkatkan dalam penampilan keseluruhan hingga 71%
  • meningkatkan kelembutan dan kelicinan hingga 69%
  • meningkatkan pemakaian kekal mekap hingga 60%
  • meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti hingga 55%
  • meningkatkan keserian, tona dan warna kulit hingga 50%
  • mengurangkan garis halus dan kedutan hingga 18%



Shaklee RSS secara langsung akan memberikan kesan yang menakjubkan:
  • ANTI PENUAAN - mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan
  • MENGHIDRAT - melembapkan kulit bagi mengurangi rasa keringdan berkupas pada muka
  • MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan
  • MELICINKAN - meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit
  • MENYUBUR - menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar
  • MENCERAH - mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit
  • MENEGANG - membantu menegangkan dan menganjalkan payudara
dan Collagen Powder Shaklee membantu menyokong kesihatan sendi-sendi dan menguatkan tulang. Juga membantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut. 

Siapa yang tak nak kekal awet muda kan? Atau tua sebelum usia. Dah dipanggil makcik, walhal umur kita baru nak masuk 30an, siapa tak terasa hati kan? Alangkah baiknya, jika kita berjalan-jalan dengan adik kita, kemudian orang tegur dan mengatakan kitalah yang adik. Wow pasti senyum meleret satu hati.

Tak salah menjaga kecantikan dan kesihatan diri, malahan amat dianjurkan di dalam Islam. Rasulullah juga sangat sukakan yang cantik. Allah juga lebih sukakan orang beriman yang kuat dari orang beriman yang lemah. 

Disember adalah perfect timing untuk dapatkan Collagen Powder Shaklee, kerana setiap belian 6 kotak akan dapat PERCUMA 1 kotak. Bukan itu sahaja malah dapat keahlian Shaklee secara percuma dan juga dapat bonus RM. Pelaburan yang berbaloi-baloi, jangan tunggu sampai habis licin Collagen Powder Shaklee disambar orang lain. Kang kamu juga yang putih mata.

Pstt, jangan risau nak beli sekotak pun boleh, harga tetap istimewa, normal price RM298, tapi bulan nie not even more than RM250. Jimat!


1. PM Facebook : welovesusuibu @ suriya majid
2. Email : welovesusuibu@gmail.com @ eray2311@gmail.com
3. SMS/Whatsapp : 016 773 1892

Nota Penting 1: Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

Nota Penting 2: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube