Cara Berhenti Rokok Tak Payah Tahan Nafsu Merokok Terus Je Merokok

Monday, August 11, 2014

Ramai yang merokok mahu berhenti merokok.

Tapi selalu separuh jalan, mungkin sebab cara berhenti rokok yang kurang efektif.

Macam ayah saya, pernah sampai 3 bulan tak hisap rokok. Tapi bila jumpa kawan-kawan, dia hisap balik. Geram je ibu saya masa tu. Ini cerita 15 tahun dulu.

Mari saya nak kongsikan sesuatu yang mungkin dapat hentikan tabiat merokok anda. Dan yang paling best, anda tak perlu tahan nafsu merokok.

Sebab 'sesuatu' itu sendiri yang akan buat anda rasa pahit. Dan rasa tepu. Sampaikan anda sendiri tak hingin dah merokok. Macam abang kat dalam video ni:



Vivix Shaklee. Tonik yang kaya dengan anti oksidan. Dan satu-satunya tonik yang mampu memulihkan DNA manusia.

Anda tahukan, bila merokok DNA tubuh mulai rosak. Contoh luaran yang ketara bibir hitam dan kulit kusam. Dalaman pula fungsi jantung semakin lemah, paru-paru rosak, dan ketahanan badan menjadi lemah. Mudah terkena penyakit lain.

Jadi dengan pengambilan Vivix, ia akan mengembalikan DNA tubuh yang asal. Sepertimana sebelum rokok di bawa masuk ke dalam badan. Mudah kan cara berhenti rokok begini? Testimoni cara berhenti rokok guna Vivix.

Vivix bukan terapi berhenti merokok. Tapi ia menolak nikotin keluar dari badan. Dan sebab itulah anda sendiri yang akan rasai pahit rokok.

Sampai tak lalu, sebatang nak habis pun payah.

Sebenarnya bukan saja tabiat hodoh merokok dapat dihentikan. Fungsi tubuh badan juga bertambah baik.

Jika sebelum ini pancit, tak larat joging. Mungkin lepas ambil Vivix anda boleh pusing taman dengan selamba. Tenaga kembali seperti zaman muda-muda dahulu.

tips berhenti merokok, kesan berhenti merokok, petua berhenti merokok, ubat berhenti merokok, faedah berhenti merokok, klinik berhenti merokok, kelebihan berhenti merokok, simptom berhenti merokok, cara2 berhenti merokok, berhenti merokok mengejut, kaedah berhenti merokok, efek berhenti merokok


Dan jika anda ada masalah kesuburan juga boleh diatasi. Sudah kahwin lama, tapi dek kerana sayangkan rokok anda rasa tak kisah pun nak ada anak. Yelah, sebab rokok tu kerjanya menjadikan anda mandul. Sperma rosak, dan lemah, juga tak berkualiti.

Vivix secara konsisten akan memperbaiki masalah kesuburan. Peluang dapat anak lebih cerah.

Dan yang lebih penting anda semakin sihat. Juga berbau wangi. Maklumlah orang yang hisap rokok nie bau badannya busuk. Mulut pun busuk.

Mungkin sebelum ni isteri terpaksa buat tak kisah jika diminta cium. Tapi lebih ambil Vivix mungkin isteri anda yang sukarela mahu mencium.

Bukankah seronok?

Sebab itulah lah saya kata, Vivix Shaklee adalah cara berhenti rokok yang buat anda tak payah tahan nafsu.

Anda buat saje seperti biasa, ambil rokok dan hisap, tapi result nya belum habis rokok. Anda dah buang.

Jadi jika anda rasakan yang cara best, bolehlah hubungi saya untuk dapatkan sebotol Vivix Shaklee. Whatsapp/SMS ke Suriya di 016 773 1892. Sekarang!

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube