Peluang Berniaga Dari Rumah: Sambil Masak Asam Pedas Pun Order Masuk!

Tuesday, April 22, 2014

Bestkan jika ada peluang berniaga dari rumah. Sambil masak pun order boleh masuk. Sambil baring-baring atas katil boleh layan pertanyaan customer. Lagi-lagilah bila ada anak. Dengan cerita-cerita 'seram' di pusat jagaan anak-anak, tambahan zaman sekarang banyak betul virus. Jika hantar ke nursery, risiko terkena jangkitan adalah lebih besar. Membuatkan ramai wanita atau ibu berkorban. Lepaskan kerjaya dan jaga anak di rumah.

Tapi adakah ini bermakna tamatlah sudah peluang wanita-wanita ini menjana ekonomi ummah? Atau dalam kata yang mudah, tamatlah sudah peluang untuk dapat duit poket sendiri. Duit yang suami bagi itu tak kira.

Macam-macam peluang berniaga dari rumah yang ada sekarang. Jual kek, jual tudung, jual baju, jual telekung dan macam-macam lagi. Tapi kebiasaannya perniagaan begini memerlukan sedikit modal untuk bermula. Paling koman RM300-RM500.
peluang perniagaan, perniagaan online, perniagaan untuk dijual, jana pendapatan, jana pendapatan shaklee, kerja part time, kerja dari rumah, kerja kosong online, peluang perniagaan shaklee, daftar ahli shaklee, daftar keahlian shaklee, jadi ahli shaklee, cara mudah cari duit, jana pendapatan tanpa modal, peluang kerja di rumah, kerja sampingan dari rumah, kelebihan menjadi ahli shaklee, pengedar shaklee ampang, shaklee ampang


Tapi tahu tak ada peluang berniaga dari rumah yang TIADA MODAL LANGSUNG. Dan coaching akan diberikan secara PERCUMA dan BERTERUSAN sehingga anda boleh berdikari. Ini bukan skim cepat kaya, atau MLM haram jadah.

Ia adalah peluang bina pendapatan dengan Shaklee. Ya Shaklee, syarikat makanan tambahan semulajadi NO 1 di USA juga di Malaysia. Menawarkan pelbagai produk rangkaian kesihatan seperti Vita Lea (multivitamin), Ostematrix (Calcium), Vivix dan pelbagai lagi. Untuk menaiktaraf kesihatan orang Malaysia.


Apa Yang Anda Perlu Ada Untuk Mulakan Perniagaan:
1-Computer/ Notebook/ Smartphone
Tak payah beli yang baru. Pakai sahaja yang ada. Ada seorang Master (pangkat tertinggi dalam Shaklee) hanya gunakan computer usang. Tak perlu cantik, yang penting boleh digunakan.

2-Internet
Dah namanya perniagaan dari rumah. Jadi anda perlukan penghubung untuk capai target customer. Tak perlu pergi dari rumah ke rumah, tayang muka dan jual barang. 

3-Boleh guna menulis 
Anda hanya perlu boleh menulis dalam bahasa melayu yang normal. Kalau guna bahasa alien %^*%^**^^%$# orang tak paham. Paling kurang pandai update status di FB.

4-Tekad yang bulat
Bisnes Shaklee bukan macam bisnes ikut trend. Macam bisnes macaroon, ataupun durian crepe. Jadi anda mesti bersedia untuk duduk lama dalam perniagaan ini. Jika anda betul-betul fokus dan ada impian yang tinggi, seperti melancong keliling dunia, ataupun bagi mak ayah RM10,000 setiap bulan. Anda adalah orang yang kami cari.

Anda tidak perlu menjadi orang yang luar biasa. Sebab ramai orang yang biasa-biasa, seperti suri rumah yang telah menjana pendapatan tetap bersama Shaklee. Bukan setakat 4 angka. Tetapi lebih dari itu. 

Anda tidak mahukah mempunyai kebebasan masa dan wang. Juga paling penting bebas hutang (sekurang-kurangnya hutang PTPTN).

Segalanya bukan mustahil, jika anda berani berimpian besar. 80% kejayaan dalam bisnes Shaklee adalah bergantung kepada impian atau cita-cita yang besar. Dan lagi 20% lagi ialah cara bagaimana anda nak capai impian anda. 

Kalau anda sudah bersedia cuba peluang berniaga dari rumah ini, saya akan bukakan segala rahsia cara untuk dapatkan pendapatan bermula 4 angka.

Hubungi saya,iR Suriya Majid
World Class Shaklee Independent Distributor
016 773 1892

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube