Ubat Sakit Sendi: 10 Kebaikan AJHT Shaklee

Friday, May 17, 2013

Makin hot AJHT nie. AJHT nie ubat sakit sendi. Nama panjang Advanced Joint Health Tablet (AJHT). Setiap hari pasti ada yang mesej atau emel tanya pasal AJHT nie. Dan yang lagi best, bila customer-customer semua bagi feedback yang bagus. Rata-rata sakit pasti hilang dalam tempoh 5 hari pengambilan AJHT. 

Sakit sendi nie bukan saje menyerang orang yang dah berumur. Yang muda pun ada, bila berat badan berlebihan. Atau penggunaan sendi yang berlebihan seperti atlet. Bayangkanlah kalau sakit sendi. Nak jalan pun susah, apatah lagi nak buat aktiviti lain.

Jom saya nak share:

 10 Kebaikan AJHT (UBAT SAKIT SENDI PALING HOT)


  1. menyokong keselesaan sendi
  2. membantu kekalkan tulang rawan
  3. memelihara tisu penyambung yang sihat
  4. melancarkan pergerakan harian
  5. sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
  6. menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
  7. anti radang semulajadi
  8. dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
  9. memberi kekuatan kepada struktur sendi
  10. bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.
hanya dibuat dari tumbuhan semulajadi 100%

kenapa perlu pilih AJHT?


Yelah, badan kita kan umpama enjin. Jika tak diletak minyak pelincir, akan sangkut tak boleh jadi. Dah jadi satu kewajiban untuk kita jaga badan yang Allah bagi pinjam nie. Ada cara bagi mengelak sakit sendi nie, tapi pencegahan mesti buat dari awal. Kalau dah sakit, makan AJHT nie...lepas tu kita cuba cegah dari sakit kembali. 

Sebagai contoh yang sakit sendi sebab berat badan berlebihan nie. Cara nak cegah, kurangkan pengambilan makanan. Makan yang cukup-cukup je. Jangan ikutkan nafsu. Pilih makanan yang sihat. Dan juga ada masa, buatlah senaman sikit-sikit. 

Yang sudah 'senior' atau berumur, makanlah makanan yang membantu penghasilan lendir di sendi-sendi. Jika susah nak dapatkan, amalkan je AJHT nie. Jangan risau, tiada kandungan dadah. Jadi boleh dimakan non-stop. 

Harga AJHT, ubat sakit sendi nie taklah mahal sangat. RM126.00 sahaja. Dan jika beli dengan saya, pastilah harga istimewa akan diberikan. Juga cara makan yang berkesan juga akan dikongsikan. Sebab saya sayang semua customer saya.
inilah AJHT

Nak lebih baik, boleh cuba Set Shaklee Ubat Sakit Sendi. Dalam set ini ada AJHT, Omega Guard dan Ostematrix. Omega Guard bertindak sebagai anti radang, menurunkan kolestrol dan menjaga kesihatan jantung. Ostematrix pula sumber kalsium terbaik. Menjaga kekuatan tulang, mengelakkan kejang atau kebas, juga pelancar bahan buangan badan. Set nie pula dalam RM323. Harga super special akan diberikan jika buat pembelian dengan saya. 
set sendi sihat shaklee
Tak rugi labur untuk kesihatan. Jangan sampai duit yang disimpan-simpan dihabeskan semua di hospital. Jadi jagalah kesihatan sendi. Sendi yang sihat dan baik akan membolehkan kita bergerak aktif setiap hari. Sendi sakit...nak jalan pun payah.

Jadi jangan lupa untuk harga yang istimewa untuk ubat sakit sendi nie, hubungi saya secepat mungkin:

Suriya Ab Majid
840943 (ID Shaklee)
eray2311@gmail.com / welovesusuibu@gmail.com
016 773 1892

You Might Also Like

2 comments

  1. Ajht ni memang bestt..sy pun dh belikn utk abah sy yg ada masalah sakit sendi. http://ratu-hati.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sangat disarankan untuk warga emas yang kerap mengalami masalah sakit lutut

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube