Harga Omega Shaklee: Gila Kentang Murah!

Thursday, February 14, 2013

Sudah jadi adat Shaklee Corp, satu produk akan jadi HOT kerana beli 6 percuma 1. Bulan Februari nie jatuh kepada Omega Shaklee. Harga Omega Shaklee jadi gila kentang murah. Ramai yang sudah berpusu-pusu dapatkan harga dan terus beli, jika nak tunggu gaji bulan Februari nie pun boleh. Pre-Order siap-siap dengan saya.

Agaknya kenapalah Omega Shaklee nie ramai sangat penggemarnya, saya bagi 10 sebab paling best:


  1. boleh bantu cantikan kulit, Omega 6 jaga kelembapan kulit. Kulit jadi kemerah-merahan
  2. menjaga jantung dari kene serangan jantung
  3. menjaga paras kolestrol dalam badan
  4. meningkatkan tahap IQ dan memori
  5. bagi ibu hamil yang makan, bayi dalam perut akan dapat khasiat memperkembangkan jaringan otak, anak bakal jadi pandai
  6. boleh mengawal selera makan
  7. boleh elakkan bengkak atau water retention ketika hamil
  8. mencairkan lemak dalam darah
  9. memelihara kesihatan sendi-sendi
  10. ibu menyusu paling sukakan ini. Sebab boleh hilangkan lemak dan turunkan berat badan tanpa ganggu aktiviti penyusuan. Malah susu ibu jadi lebih baik, kerana ada minyak ikan tulen Omega.
hampir seluruh badan kita perlukan manfaat omega 3 & 6
Banyak lagi sebab lain yang best:
  • hilangkan asthma atau lelah
  • merawat batuk atau selsema
  • juga ekzema pun boleh hilang dengan pengambilan konsisten
Banyak lagi khasiat dan kebaikan Omega Shaklee nie, dengan harga Omega Shaklee yang meletup nie. Rugi jika tak ambil sebotol sekarang. Khasiatnya dari golongan tua hingga anak-anak boleh dapatkan. 

lagi kebaikan omega, berdasarkan kajian

Pengalaman saya dengan Omega Shaklee nie memang sangat 'priceless'. Antaranya:
  • badan saya maintain je, walaupun sudah 9 bulan mengandung. Tiada masalah bengkak air.
  • anak saya memang rutin 2 biji seminggu, untuk elakkan batuk dan selsema.
  • suami saya bertenaga dari pagi hingga malam
  • anak saya pintar pada usia mereka, kadang-kadang saya tak sangka apa yang mereka boleh lakukan

lihat ini, paling mudah nak faham kebaikan omega

Bagi anak-anak yang mengalami autism, Omega Shaklee sangat membantu dalam perkembangan otak mereka. Buatlah pelaburan sedikit untuk kebaikan anak-anak di masa hadapan. Setiap RM yang kita keluarkan untuk keluarga kita, adalah sedekah jariah. Bukan saja bermanfaat di dunia, juga akhirat. Jadi usahlah jadi tangkai jering dan penting keperluan tudung cantik, baju cantik atau hand bag yang cantik. Dunia ini umpama pit stop. Persinggahan sebentar untuk ke akhirat yang abadi.

Bagi mendapatkan harga Omega Shaklee yang gila kentang murah, mudah saje hubungi saya sekarang, tempah dulu pun boleh, mo man tai (tiada masalah).

Suriya Ab Majid
ID Shaklee: 840943
016 773 1892
eray2311@gmail.com / welovesusuibu@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube