Jadi Ahli Shaklee Group Online No 1 Di Malaysia

Monday, April 07, 2014

Entry ini khas untuk mereka yang nak jadi ahli Shaklee. Tapi masih tercari-cari dengan group mana yang paling power, yang boleh membantu menjana pendapatan secara online. Salah pilih group, akibatnya sesal tak sudah. Sebab bila dah daftar, bukan senang-senang boleh tukar upline atau tukar group. Jadi pilihlah group yang berkaliber. Group yang betul komited nak bantu menjana pendapatan bersama Shaklee. Ketahui 5 keistimewaan menjadi ahli Shaklee.

Alhamdulillah pada 15 Mac 2014 yang lalu, Group Online Shaklee No 1 di Malaysia iREACH telah berjaya mengadakan satu event yang sungguh POWER, JOM HEBAT MEGA di Institut Sosial Malaysia, Sg Besi. Dalam event ini, segala-gala rahsia didedahkan oleh panelist cara untuk capai impian dengan Shaklee.


Pada sesi pertama, perkongsian hebat oleh MAK BINTANG iR Nad Zaim tentang FOKUS. Bagaimana untuk kita benar-benar FOKUS pada bisnes Shaklee selepas kita mendaftar menjadi ahli Shaklee? Tanpa FOKUS umpama membawa kereta tanpa hala tujuan.

iR Nad Zaim adalah seorang cikgu, mengambil keputusan membuat Shaklee kerana yakin Shaklee boleh memberi dia membuat pilihan dalam hidup. Sebagai contoh nak naik MAS atau Air Asia? Bukan terpaksa naik Air Asia sebab tambang murah. Dan dia mahu membuat ibu dan ayahnya merasa gembira sebagai membalas jasa ibu ayah yang tak ternilai.

Sesi kedua pula adalah Forum Kain Pelikat, bisnes Shaklee adalah bisnes keluarga. Jadi suami juga ada peranan penting bagi mencapai kejayaan bersama. Perkongsian pengalaman suami yang mulanya tak support isteri buat Shaklee, akhirnya menjadi nadi utama. Dan kini suami menjadi peneraju utama. Dan yang lebih MENGAGUMKAN lagi, apabila mereka sudah pun bersara pada umur awal 30an. Juga mencapai impian besar mereka iaitu mengelilingi DUNIA tanpa had.

Dan klimaks event ini adalah, sesi bersama tokoh motivasi yang menggilai Iron Man, iaitu Tuan Amin Idris. Tegak berdiri bulu roma mendengar kata-katanya. Membuatkan apa yang rasa mustahil semua jadi boleh. Tercungkil keluar 'LEADER' di dalam diri yang ragu-ragu sebelum ini.

Tuan Amin kata, kita perlu berani untuk berimpian besar. Pernah dia menceritakan impiannya yang sungguh BESAR pada kawannya, dan dikatakan ianya adalah impian yang GILA. Tapi kini dia hampir mencapai apa yang pernah diimpikan. Tiada yang mustahil.



Dan sebagai langkah pertama untuk capai impian. jadilah ahli Shaklee! Hanya RM65 seumur hidup, untuk pendapatan yang TAK LOGIK, RM100,000 sebulan? Berani?

RM100,000.00 sebulan, tapi suami dan anak-anak terabai? Apalah maknanya. Dengan Group Online Shaklee No 1 di Malaysia iREACH, tak kira apa jua, bila masa anda boleh membawa semua anak-anak. Hatta yang masih bayi. 








Bayangkan apa yang Tuan Admin kata sebelum mulakan sesinya, "Wah, saya tengok ini dah macam family day". Apa taknya, rata-rata ibu atau ayah mem'baby-wearing'. Ada sudut khas untuk kanak-kanak, ada aktiviti mewarna dan pelbagai mainan disediakan. Jadi anak-anak tidaklah kebosanan semasa ibu atau ayah menyedut segala macam ilmu dan juga aura orang-orang hebat.


Tak perlu korbankan kebahagian anak untuk berjaya mencapai impian. Itulah yang kami rasa. Pilihan kami tepat untuk menjadi ahli Shaklee bersama group iREACH yang berkaliber dan eksklusif.

Anda mahu bersama kami? Capai impian BESAR anda bersama Shaklee? Ayuh!

Segera hubungi iR Suriya Majid di 016 773 1892.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube