Cara Paling BERKESAN Meningkatkan Sistem Imunisasi Badan Supaya Tak Asyik MC!

Monday, February 01, 2016

Assalamualaikum,

Sering tidak sihat adalah tanda sistem imunisasi badan yang lemah. Kesannya anda kerap MC dan pastinya majikan tak gemarkannya. Meningkatkan sistem imunisasi badan adalah satu langkah yang bijak. 


Supaya anda tak asyik MC dan pretasi kerja jadi lebih baik. Majikan pun pasti senyum meleret bila nampak kelibat anda di pejabat.


Interferon Tingkatkan Imunisasi Badan?


Interferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh sel-sel pada sistem imunisasi. Ia bertindak meningkatkan sistem ketahanan badan dari bakteria, virus dan radikal bebas.

Ketidakcukupan interferon ini, menyebabkan anda mudah terkena demam selsema. Selain itu, anda juga mudah mendapat alergik dan mudah merasa penat dan lesu.

Oleh itu, kekurangan interferon secara langsung menyebabkan anda mudah sakit dan tidak dapat bekerja dengan lebih baik.

Bagaimana Interferon Dapat Ditingkatkan?


Pencemaran, radikal bebas, stress, kekurangan nutrisi dan gaya hidup tak sihat menyebabkan tubuh badan tidak dapat hasilkan interferon yang cukup.

Interferon tambahan diperlukan untuk kembalikan ketahanan diri. Interferon sintetik telah berjaya dicipta oleh para saintis. Tetapi adakah ianya selamat untuk diambil untuk jangka masa panjang?

Proses sintetik ini biasa akan melibatkan bahan-bahan kimia. Dan ia memberikan kesan negatif bagi pengamalnya.

Disebabkan itu Dr Kojima dari University Tokyo telah bertungkus lumus menjalankan kajian untuk menemui interferon semulajadi.

Setelah 40 tahun dan hampir beribu sebatian dan ratusan herba dikaji. Akhirnya, Dr Kojima berjaya menemukan interferon semulajadi. Dan beliau menamakannya sebagai NUTRIFERON. Ia menggalakkan sistem imunisasi hasilkan interferon secukupnya.

Nutriferon ini adalah hasil gabungan dari empat tumbuhan hebat ciptaan Allah SWT. Ia adalah biji labu, biji plantaco asiatica, honeysuckle Jepun dan bunga saffflower.

Nutriferon Ransang Sistem Imuniti Ke Tahap Optimum


Sistem imuniti adalah sangat penting bagi menjamin tubuh badan yang sihat.  Rendah imuniti badan menyebabkan anda sering terkena jangkitan kuman, bakteria dan virus. Akibatnya anda sering merasa tidak sihat, lesu, demam dan sebagainya.

Pengambilan Nutriferon secara konsisten dapat meningkatkan sistem imunisasi badan ke tahap optimum. Sistem pertahanan badan dapat bekerja dengan baik dan pantas membunuh virus, bakteria dan kuman jahat.

Ia dapat mengukukuhkan sistem imunisasi badan sepantas 3 hari.

Selain itu Nutriferon juga dapat:

1- Melindungi dari influenza. Dengan cara ia mengimbangi respon terhadap alergik.

2- Melawan sel kanser dan tumor. Polisakarida yang terdapat di dalam interferon semulajadi ini akan mengantuk kan immunoglobulin yang akan melawan sel-sel kanser dan tumor.

3- Mengurangkan ketidakselesaan akibat kimoterapi. Antara kesan sampingan kimo adalah lesu, mudah kena demam dan selsema. Nutriferon hilangkan kelesuan dan melindungi dari bakteria dan virus.

4- Melambatkan penuaan. Ia adalah kesan dari makrofag di dalam Nutriferon yang akan mengurangkan radikal bebas, bakteria serta kuman di dalam badan.

5- Mengurangkan infeksi penyakit Hepatitis B dan C. Pesakit dapat menjalani rawatan tanpa mengalami kembung perut, mual atau muntah-muntah.


Perlukan Anda Mengambil Nutriferon?


Adakah anda deman sebulan sekali? Adakah anda mudah terkena selsema? Adakah anda sentiasa merasa lesu? Atau adakah anda kerap MC, paling kurang 3 hari dalam sebulan?

Jika anda menjawab YA lebih dari 3 kali. Maka anda sangat memerlukan Nutriferon ini.

Pengambilan yang konsisten akan menyebabkan anda rasa lebih sihat. Payah untuk terkena jangkitan bakteria atau kuman dan virus penyebab demam atau selsema.

Selain dari itu, sebagai bonus anda juga dapat menyimpan duit hasil dari kurang lawatan ke klinik. Duit simpanan bolehlah digunakan untuk perkara lain yang lebih bermakna. Mungkin 'travel' ke negara Eropah atau menunaikan umrah?

Seronok bukan?

Nikmat kesihatan ini tiada tandingan. Walaupun ada duit yang banyak, ianya tidak bermakna jika tak sihat.

Ikhtiarlah untuk tingkatkan kualiti kesihatan diri sendiri dan keluarga. Pelaburan untuk kesihatan adalah sesuatu yang menguntungkan.

Selain dari orang dewasa, anak yang berusian setahun ke atas juga boleh mengambil Nutriferon ini. Lebih-lebih lagi jika anak anda sering demam dan selsema.

Ia juga sangat baik untuk:
1- pesakit kanser
2- orang tua yang sihat lemah dan tidak sihat
3- pesakit Hepatitis B dan C
4- orang yang mengalami bengkak hati
5- orang yang selalu mengalami sinusitis atau alergik

Testimoni Interferon Semulajadi, NUTRIFERON

meningkatkan sistem imunisasi badan, asyik demam, anak asyik demam, asyik selsema, kenapa asyik selsema, sering demam dan sakit kepala, sering selsema, anak sering selsema, punca sering selsema

"Pada mana yang belum try Nutriferon harus try..Salwa amik dulu atasnasihat kak  Hadhatina MKB dulu bila Salwa mengadu anak Salwa asyikdemam jek..Alhamdulillah lepas amalkan Nutriferon seminggu sekali anak Salwa jarang demam..kalau demam pun hanya ambil masa jap jek untuk hilangkan panas badan tue..kalau rasa badan anak macam tak sedap, Salwa akan cepat2 amik Nutriferon the dg dia..itu cara Salwa..untuk suami pula, dulu dia suka sangat amik Panadol, tapi sejak kenal Nutriferon Salwa suh dia gantikan Panadol tue ngan Nutriferon..suami pun suka..mmg Nutriferon tue perisai di rumah kami..hehehe" Puan Nur Salwa Ishak

Bila baca testimoni seperti ini, membuat saya sendiri tak sabar nak ‘restock' Nutriferon untuk kegunaan sendiri. Lebih-lebih lagi bila diri sendiri dan sekeluarga sudah rasai kebaiknya.

Oleh itu, jika anda sendiri sudah merasa letih nak berjumpa doktor dan ambil MC. Bulan ini adalah masa yang terbaik untuk anda usaha meningkatkan sistem imunisasi badan dengan Nutriferon.

meningkatkan sistem imunisasi badan, asyik demam, anak asyik demam, asyik selsema, kenapa asyik selsema, sering demam dan sakit kepala, sering selsema, anak sering selsema, punca sering selsema



Shaklee sedang mengadakan Promosi Nutriferon dari 1 hingga 28 Februari 2016 ini. Jika anda membeli 6 kotak Nutriferon, anda akan menerima sekotak Nutriferon secara PERCUMA. Selain itu, anda juga layak untuk kelebihan lain:

1- Menerima keahlian Shaklee secara PERCUMA (bernilai RM79.50)
2- Berhak membuat belian dengan harga ahli (20-25% lebih jimat dari harga runcit)
3- Mendapat BONUS TUNAI pada awal bulan Mac
4- PERCUMA kos penghantaran

Atau;

Jika anda membeli 2 kotak Nutriferon, anda layak menikmati 5% diskaun. Ia adalah penjimatan yang sangat berbaloi.

Tetapi jika anda mahu lebih jimat dan membeli Nutriferon dengan harga yang lebih menguntungkan, SMS/WA ke 016 773 1892. Saya akan kongsikan caranya.

Setiap pembelian layak menerima bimbingan cara makan yang TEPAT. Supaya tidaklah anda membazir RM dan tak mendapat khasiat Nutriferon yang optimum.

SMS/WA 016 773 1892 SEKARANG!

You Might Also Like

6 comments

  1. TERIMA KASIH SHARE ! SEMOGA ENTRY DALAM BLOG INI SENTIASA MEMBERI MANFAAT KPD PEMBACANYA :D

    ReplyDelete
  2. Kakak ketinggalan, sebab baca N3 Su ni baru tahu ada product ini

    ReplyDelete
  3. Orang yg tgh memerlukan sesangat produk ni mesti suka kan Su bila terbaca entri ni

    ReplyDelete
  4. produk yg bagus ni utk elak demam n xsht selalu.

    ReplyDelete
  5. Nutriferon ni memang berkesan. Saya kerap travel & selalu sakit. Lepas amek nutriferon dah tak selalu demam lagi kalau selalu travel

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube