Jangan Baca Jika Tak Nak Jadi Ahli Shaklee!

Wednesday, June 25, 2014

Saya sudah warning awal tadi, JANGAN BACA jika anda tak nak jadi ahli Shaklee. Sebab anda mungkin akan rasa menyampah, tak percaya ataupun rasa tak logik dengan apa yang anda bakal lihat apa yang saya bakal dedahkan.


Masih belum terlambat, untuk anda menutup 'window' ini untuk hentikan bacaan anda. Tapi takpelah kalau anda berdegil, nak juga baca. Maka apalah yang saya boleh buat. Tapi lagi sekali saya warning, sila tutup window kalau anda tak nak jadi ahli Shaklee.

Saya bakal dedahkan kehidupan seorang wanita yang saya cukup kagumi sepanjang saya buat bisnes Shaklee ini. Yang pastinya dia adalah wanita biasa, macam saya dan anda, tapi punya hidup luar biasa, LIMITLESS!

Kenapa saya kata mereka wanita biasa, sebab dia juga ada suami yang mahu layanan, anak-anak kecil yang mahukan perhatian dan awalnya kehidupan yang biasa. Pergi kerja dan balik kerja. Tapi itu dulu. 

Apa yang dia sudah dapatkan adalah apa yang menjadi impian besar hampir semua orang dalam dunia. Kalau anda takde impian begini, saya tidak pastilah mengapa. Mungkin anda sudah benar-benar merasa yang hidup anda OK, OK jer....

Eh, anda masih terus membaca? Mungkin anda nak jadi ahli Shaklee kut. Apa saya boleh buat, saya tak memaksa, kalau nak, teruskanlah bacaan.

Sebab utama saya dedahkan cara hidup mereka ini, sebab saya mahu ia menjadi sumber inspirasi kepada anda. Bahawa anda juga boleh hidup seperti dia.


Master Lyna adalah upline saya atau Mak Shaklee. Dia adalah seorang suri rumah dan sebelum ini bekerja dengan Petronas. Ada suami, ada 3 orang anak lelaki. Dan salah seorangnya OKU (Orang Kelainan Upaya).

Keluar rumah awal pagi, balik hampir Maghrib. Bekas Engineer Petronas. Sampai rumah kena melayan anak-anak. Dan paling sadis suami dia tak suka makan di luar. Jadi dia kena masak hampir setiap hari.

Dia adalah seorang yang sungguh pemalu. Sebab itu dia mulakan perniagaan Shaklee secara online. Blog adalah medium yang dia pilih untuk mulakan perkongsian tentang produk-produk Shaklee. 

Tak perlu ke hulur hilir berjumpa orang, untuk buat jualan. Tapi sebaliknya, 'customer' yang mencari dia. Dia juga antara mentor terbaik bagi pemasaran Shaklee secara online. Dan sekarang dengan rasminya dia adalah pengasas iReach. 

Apa itu iReach? Ia adalah satu kumpulan yang sangat eksklusif dan hanya dibenarkan 'join' jika anda join Shaklee dengan kami. Kumpulan yang hebat. Sangat menyokong. Hampir 100% bantuan untuk mulakan bisnes Shaklee diberikan. Dalam cara yang paling mudah nak faham. Dan berkesan. 

Saya tak nak kata banyak kenapa saya kata hidup dia luar biasa. Let's picture do the talking (biarkan gambar yang bercerita).

cara jadi ahli shaklee, kelebihan jadi ahli shaklee, nak jadi ahli shaklee, bagaimana jadi ahli shaklee, faedah jadi ahli shaklee, kebaikan jadi ahli shaklee, menjadi ahli shaklee, cara menjadi ahli shaklee, kelebihan ahli shaklee, kebaikan menjadi ahli shaklee, kelebihan menjadi ahli shaklee, ingin menjadi ahli shaklee, keistimewaan menjadi ahli shaklee, faedah menjadi ahli shaklee, cara untuk menjadi ahli shaklee
semasa buat 'tour' keliling Australia

cara jadi ahli shaklee, kelebihan jadi ahli shaklee, nak jadi ahli shaklee, bagaimana jadi ahli shaklee, faedah jadi ahli shaklee, kebaikan jadi ahli shaklee, menjadi ahli shaklee, cara menjadi ahli shaklee, kelebihan ahli shaklee, kebaikan menjadi ahli shaklee, kelebihan menjadi ahli shaklee, ingin menjadi ahli shaklee, keistimewaan menjadi ahli shaklee, faedah menjadi ahli shaklee, cara untuk menjadi ahli shaklee
seminggu 'tour' di Iceland

cara jadi ahli shaklee, kelebihan jadi ahli shaklee, nak jadi ahli shaklee, bagaimana jadi ahli shaklee, faedah jadi ahli shaklee, kebaikan jadi ahli shaklee, menjadi ahli shaklee, cara menjadi ahli shaklee, kelebihan ahli shaklee, kebaikan menjadi ahli shaklee, kelebihan menjadi ahli shaklee, ingin menjadi ahli shaklee, keistimewaan menjadi ahli shaklee, faedah menjadi ahli shaklee, cara untuk menjadi ahli shaklee
Pergi bersama satu keluarga, dan dia suka pergi ke tempat-tempat adventurous holiday

cara jadi ahli shaklee, kelebihan jadi ahli shaklee, nak jadi ahli shaklee, bagaimana jadi ahli shaklee, faedah jadi ahli shaklee, kebaikan jadi ahli shaklee, menjadi ahli shaklee, cara menjadi ahli shaklee, kelebihan ahli shaklee, kebaikan menjadi ahli shaklee, kelebihan menjadi ahli shaklee, ingin menjadi ahli shaklee, keistimewaan menjadi ahli shaklee, faedah menjadi ahli shaklee, cara untuk menjadi ahli shaklee
Sempat lagi merakam video 'pembelajaran' untuk kami di iReach
 Tak larat pula saya nak letakkan semua gambarnya dalam entry ini. Ini baru dua kembara dia yang saya dedahkan. Tapi sebenarnya, lebih 10 negara yang dia dan keluarga telah jelajah dalam masa dua tahun.

Dan dianggarkan kos penjelajahan Master Lyna dan keluarga adalah sebanyak RM 1.5 juta. Anda terkejut? Ianya tak mustahil, semuanya bermula dengan langkah kecil. Iaitu sign up untuk jadi ahli Shaklee. Dan pastinya dengan kumpulan kami, iReach.

Tak dapat saya bayangkan, berapakah jumlah pendapatan mereka secara bulanan. 'Time and money freedom' sudahpun dia dapatkan. Dan pastinya dia dan suami sudah tidak lagi bekerja dengan Petronas. Hanya menjalankan bisnes Shaklee secara online.

Dan paling bernilai, bila dia dapat menjaga anak-anaknya 24 jam sehari. Dan tahu tak, yang Master Lyna juga tidak pernah ada maid.

Jadi apa yang membezakan dia dan anda? Hampir tiada bukan?

Maknanya jika anda mahu, anda juga boleh jadi seperti dia.

Saya sudah beri amaran, jangan baca kalau anda tak nak jadi ahli Shaklee. Kan sekarang anda sudah teruja. Dan tercari-cari cara bagaimana nak hubungi saya untuk menjadi ahli Shaklee dengan iReach.

Nah, jika anda telah pun rasa teruja dan tak sabar-sabar nak mulakan bisnes Shaklee. Bolehlah hubungi saya, iR Suriya Majid 016 773 1892. Jangan tangguh, kerana bertangguh hanya akan melambatkan kejayaan anda. 

Hubungi saya SEKARANG!


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube