Cara Kurus khas Ibu Menyusu

Tuesday, October 16, 2012

Menurunkan berat badan semasa tempoh penyusuan bukan sesuatu yang mustahil. Anda masih boleh mencapai berat badan seperti zaman anak dara, atau sekurang-kurangnya berat sebelum mengandung. berikut tips cara kurus khas bagi ibu yang menyusu:


  • pilih makanan yang seimbang ketika meals and snacks. dan makanlah beberapa jam sekali
  • minum air banyak, air memainkan peranan penting semasa proses metabolik. sebaik-baiknya minum 8oz air selepas menyusukan bayi.
  • jangan lengahkan atau tak peduli pada tanda-tanda lapar, walaupun anda baru sahaja makan beberapa jam yang lepas. makanlah sesuatu yang ringan seperti buah bagi mengisi perut.
  • bersenam dan nikmatilah. tips, cuba bersenam dengan melibatkan bayi anda, contoh menolak stroller dan 'babywearing' semasa berjalan.
  • jangan sesekali melakukan 'crash diet' atau 'diet drastik'. Fokus kepada makan makanan sihat, ini akan membantu anda menghilangkan berat secara sihat.


Ibu walaupun sibuk menyusukan anak, masih lagi perlu menjaga kesihatan diri. berat badan yang berlebihan akan mengundang risiko obesiti, sakit jantung, cepat letih dan pelbagai lagi masalah kesihatan. Kebiasaanya punca berat badan berlebihan adalah disebabkan cara pemakanan yang tidak sihat. Ini akan menyebabkan lebihan lemak terkumpul di badan.

Pengambilan suppliment yang berfungsi membakar lemak juga akan membantu mengurangkan berat badan secara selamat. Jika anda mengambil suppliment lecithin atau makanan yang tinggi dengan kandungan lecithin, badan anda akan membakar lemak dengan lebih berkesan.

Lecithin akan membantu menjayakan cara kurus bagi ibu menyusu dengan selamat dan berkesan. Ibu masih boleh mendapat berat badan idaman, tanpa menjejaskan susu ibu.



Jom membakar lemak dengan Lecithin!

Hubungi saya untuk mendapatkan harga yang sungguh istimewa.


1. PM Facebook : welovesusuibu @ suriya majid
2. Email : welovesusuibu@gmail.com @ eray2311@gmail.com
3. SMS/Whatsapp : 016 773 1892

Nota Penting 1: Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

Nota Penting 2: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Read more http://welovesusuibu.blogspot.com/search?q=lecithin

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube