Seronok Menjadi Ahli Shaklee

Saturday, October 13, 2012




Ya, saya sangat seronok menjadi ahli shaklee. Lebih-lebih lagi bila sudah bergerak aktif sebagai pengedar.

Kenapa saya seronok?
  • sebab boleh makan vitamin percuma
  • dapat kumpul points
  • mendapat bonus setiap bulan
  • berkongsi kebaikan dengan keluarga dan kawan-kawan
  • dapat membuat rakan baru melalui client-client Shaklee


Dan keseronokan jangka panjang menjadi ahli Shaklee yang aktif adalah membolehkan saya bekerja sepenuh masa dari rumah. Ya, dari RUMAH.

Tiap malam sebelum melelapkan mata, membayangkan betapa indahnya, menjaga dan memasak menggunakan air tangan saya sahaja. Mengambil dan menghantar anak-anak pergi sekolah atau kelas mengaji. Disamping, menjana pendapatan lumayan dari rumah. Itu memang manis.

Salah seorang client saya yang setia adalah Noe pemilik blog popular dan santai perempuanjomblo.blogspot.com

Photo: Jumaat 2 lepas bertemu lady noe, owner perempuanjomblo.blogspot.com

Tak sangka pejabat kami dekat je. Noe jom jumpe lagi.

Psst...sy suka gila blog dia


Tak silap saya sudah 4 kali Noe membeli Shaklee dengan saya. Terbaru di dalam blog Noe adalah sebagai persediaan untuk berpantang anak kedua. Disebabkan jarak pejabat kami yang dekat, saya decide untuk COD sahaja kepada Noe, yang best lagi, bos Noe pun tertarik untuk beli Set Kehamilan untuk isteri tersayang. 



Memang dari dulu, saya pengikut setia blog Noe, memang setiap hari menunggu entry terbaru dari Noe. Hanya pada Jumaat dua minggu yang lepas saya dapat berjumpa Noe. Memang tak sama apa yang saya bayangkan, Noe seorang yang lembut.

Saya sangat menghargai client saya dan sangat berterima kasih kepada mereka. Terima kasih kerana kepercayaan mereka terhadap saya.

Jadi saya dedikasikan entry ini khas untuk client saya sebagai tanda penghargaan. Sayang kamu semua.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube