Ubat Untuk Ekzema: Luka Sembuh Terus 5 Hari

Wednesday, February 06, 2013

Banyak ubat untuk ekzema dipasaran, tapi sebelum berikan pada anak kaji dahulu kebenaran ubat untuk ekzema. Sering juga terlihatkan anak-anak kecil yang kene ekzema nie, mungkin ibu dan ayah ada memberikan mereka ubat, tapi mungkin tak bersesuaian. Kulit anak akan jadi lebih merah, berair dan juga berdarah. Tapi ekzema bukan hanya terkena pada anak kecil, orang dewasa pun ada yang menghadapi. Pasti sangat sakit dan juga sangat tak menyelesakan. Bila salah ubat yang diberikan, ekzema akan lebih memburuk.

Ekzema nie adalah sejenis penyakit kulit, yang biasa dihadapi di kalangan bayi dan kanak-kanak. Kulit akan menjadi gatal dan melepuh, berair dan jika digaru terlalu kuat boleh berdarah.Punca ekzema ini dari kecacatan struktur dan imun yang ada pada gen, yang akan menjejaskan sistem pertahanan kulit. 

Biasanya kawasan yang mudah terkena ekzema adalah muka, siku dan lutut,. Oleh kerana benteng pertahanan kulit amat sedikit, memudahkan bahan perengsa dan alergen menembusi benteng kulit dan menyebabkan ekzema. Sebab itu ibu dan ayah perlu paham bagaimana cara rawatan ekzema ini, pilih bahan rawatan yang tidak mengandungi bahan pencuci berbuih. Gunakan sabun lembut untuk mengawal ekzema.

Atau ibu dan ayah boleh mencuba rawatan dari dalaman. Gabungan empat barangan Shaklee, akan membantu menyembuhkan ekzema. Ubat untuk ekzema ini terdiri dari Energizing Soy Protein (ESP), Vita E, Omega Guard dan Cream Herbal Blend. Jika istiqamah dalam pengambilan keempat-empat item ini, ekzema akan sembuh dan parut juga seakan tak kelihatan.

Fungsi setiap item membantu merawat ekzema:
  1. ESP: serbuk soya yang tulen ini mengandungi protein tinggi dan mampu menghasilkan sel-sel kulit yang baru, juga meredakan alergik yang dihadapi anak yang menghidap ekzema
  2. Vita E: akan membantu merawat luka-luka yang terjadi kerana ekzema dan kesan parut yang sangat minimum
  3. Omega Guard: kandungan omega 3 di dalamnya akan mengawal keradangan kulit yang berlaku
  4. Herbal Blend Cream: rasa berangin akan melegakan gatal-gatal yang dihadapi oleh anak

Luka kecil pun dah boleh buat ibu tak keruan, lagi pula luka teruk kerana ekzema. Jangankan kerana terlalu berkira, membuatkan ibu dan ayah memandang sepi masalah ekzema anak. Ya, ekzema akan hilang bila anak semakin dewasa, tapi sementara ekzemanya tidak pulih, takkanlah ibu dan ayah nak menutup sebelah mata.

Kebaikan ubat untuk ekzema ini bukan hanya untuk membaik pulih ekzema. Malahan punya fungi yang lebih dari itu, manfaatnya boleh dirasakan oleh ahli keluarga yang lain.

Khas untuk bulan Februari ini, beli Omega Guard 6 dapat free 1. Jika beli 1 botol, harga istimewa akan diberikan. Harga biasa Set Ubat Untuk Ekzema ini adalah RM467 untuk kegunaan sehingga empat bulan. Ini belum lagi harga istimewa dari saya.

Hubungi saya segera untuk dapatkan Set Ubat Ekzema dengan harga yang super istimewa.

Suriya Ab Majid
ID: 840943
016 773 1892
eray2311@gmail / welovesusuibu@gmail.com

You Might Also Like

1 comments

  1. Artikel yang menarik. Memang ekzema disebabkan oleh radang dan alahan pada kulit. Kulit boleh berasa gatal, bersisik dan menebal atau menjadi kasar. Salah satu cara untuk mengawal penyakit ini ialah dengan mengambil Vitamin C seperti jus lemon dan produk-produk yang mengandungi Vitamin C.

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube