Ini Bisnes Untuk Suri Rumah, Jana Income Minimum RM500 Sebulan

Thursday, November 01, 2018

Tahniah saya ucapkan. Saya yakin anda ke sini untuk cari tahu tentang bisnes untuk suri rumah.

Anda hebat kerana sudah mulakan langkah pertama. Bukan calang-calang suri rumah yang mahu buat bisnes ni.

Tugas di rumah saja sudah sibuk. Ini nak tambah lagi buat bisnes, pasti berlipat kali gandalah sibuknya. Tapi itulah hati seorang wanita, kental!

Seorang ibu mampu lakukan apa sahaja untuk berikan yang terbaik untuk anak-anaknya. Selain mahu menolong suami meringankan beban keluarga.

bisnes untuk suri rumah

Bisnes Untuk Suri Rumah Sambil Menyusukan Anak Pun Boleh Buat


Ketika menaip entry ini sebenarnya saya sedang menyusukan anak. Siap berbaring lagi di atas katil.

Apa yang saya perlukan cuma 2 benda. Pertama smartphone dan kedua adalah talian Internet. Saya rasa anda pun ada 2 benda ini bukan?


Jadi apa bisnesnya? Nak jual apa? Buat secara online atau offline?


Ok jom saya ceritakan lagi. Disebabkan kita sebagai suri rumah ini sibuk mengalahkan orang yang berkerja. Jadi agak mustahil kalau nak buat bisnes offline, seperti menjual nasi lemak. Tambah lagi kalau anda ada bayi dan anak-anak kecil.

Saya cadangkan anda buat bisnes Shaklee secara online. Ianya lebih mudah untuk dilakukan dan pendapatannya juga agak lumayan. Jika anda buat betul-betul, InsyaAllah boleh dapat income minimum RM500 sebulan.

Apa Itu Bisnes Shaklee?


Shaklee adalah satu syarikat antarabangsa yang berasal dari Amerika Syarikat. Ianya wujud sejak 100 tahun yang dulu. Shaklee menawarkan rangkaian produk penjagaan kesihatan, penjagaan diri dan kecantikan dan penjagaan rumah.

Anda boleh pilih produk apa yang bersesuaian untuk memulakan bisnes.

Gunakan platform media sosial seperti Facebook, Instagram atau blog untuk membuat promosi. Anda tak perlu nak 'explore' sendiri macam mana nak menjual dan dapatkan pelanggan. Kerana ini semua akan dikongsikan secara lanjut oleh seorang mentor.

Mentor ini adalah orang yang menaja keahlian anda. Contohnya jika anda mendaftar dengan saya, maka sayalah mentor tersebut. Segala selok belok bisnes ini akan didedahkan satu demi satu.

Yuran keahlian Shaklee adalah RM75.00. Hanya ini modal yang perlu dikeluarkan. Saya rasa tak sampai sebulan anda sudah boleh dapatkan kembali modal ini.

Jika anda sungguh-sungguh mahu mulakan bisnes untuk suri rumah ini, saya lagilah seribu kali tak sabar untuk menjadi mentor anda.

Mahu mulakannya sekarang?

Jom lekas WA/SMS saya Eray Majid di 0167731892.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube