YOUTH Skincare, 5 Sebab Kenapa Anda Mesti Milikinya

Tuesday, October 09, 2018

Jika anda seseorang wanita yang amat mementingkan kualiti dan keberkesanan sesuatu produk kecantikan, YOUTH Skincare adalah pilihan terbaik.

Kenapa saya katakan begitu?


Sebab saya sendiri pun seorang wanita yang cerewet dan amat berhati-hati dengan produk skincare. Saya tidak akan menggunakan satu-satu skincare sehinggalah saya berpuas hati akan kualiti dan kesan yang diberikan.

Setelah berpuas hati dengan ciri-ciri pada YOUTH skincare, saya mula menggunakannya. Inilah skincare yang paling konsisten saya gunakan.
 
Setiap hari teruja melihat kulit muka yang semakin sihat dan cantik. Bulan ini sudahpun masuk bulan keenam dan saya amat gembira.

Oleh itu, saya juga mahu anda juga merasainya. Kerana setiap wanita itu istimewa dan layak mendapatkan produk kecantikan yang terbaik, selamat dan berkesan.

Lagi pun, wanita mana tak mahu kulit muka yang cantik berseri kan? 
 
 
 
Ini saya, bulan November ini saya genap 36 tahun. Syukur jumpa YOUTH.
 

5 Sebab Kenapa Anda Mesti Miliki YOUTH Skincare


1. Dihasilkan Secara Klinikal


Salah satu ciri skincare yang baik adalah ianya dihasilkan secara klinikal. Maknanya ujian secara saintifik dilakukan bagi memastikan satu-satu skincare itu berkesan.

YOUTH Skincare tidak akan pernah berkompromi terhadap keberkesanannya. Ujian demi ujian klinikal dijalankan selama 8 tahun, sehinggalah pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa ini berpuas hati dengan kesan yang ditunjukkan.

Bukan sekadar melihat perubahan yang berlaku pada wajah. Tetapi ia juga telahdibuktikan dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

2. Keberkesanan Yang Boleh Diukur


Saya tak pasti tentang skincare lain, tetapi dengan YOUTH Shaklee keberkenannya boleh diukur.

Mungkin ada tertanya diukur menggunakan apa?

Hasil gabungan pakar kulit dan saintis Shaklee, mereka telah berjaya membangunkan Indeks Usia Kulit (IUK).

IUK ini mampu untuk mengukur lapan tanda-tanda penuaan kulit. Berikut tanda-tanda penuaan yang dimaksudkan;

  • Kedutan kulit
  • Saiz pori
  • Hiperpigmentasi
  • Seri kulit
  • Tekstur kulit
  • Tona kulit
  • Keanjalan
  • Kekenduran

Kami di Shaklee ada menawarkan sesi ‘Skin Analysis’ di HQ dan cawangan di seluruh Malaysia. Jika anda mahu dapatkan sesi ini, boleh WA/SMS saya (Eray Majid 0167731892) untuk ketahui sesi akan datang.

3. 100% Kelihatan Lebih Muda


Hasil dari ujian klinikal yang menggunakan Indeks Usia Kulit, 100% wanita berjaua memiliki kulit yang kelihatan lebih muda setelah menggunakan YOUTH.

Dan 2/3 dari mereka telah berjaya dibuktikan secara klinikal. Bahawa usia kulit mereka menjadi 10 tahun lebih muda dari usia asal.

Bohonglah kalau anda tidak mahukan kulit yang lebih muda. Wanita dan kecantikan mana boleh dipisahkan bukan?

4. Tujuh Keunikan YOUTH Skincare


Bukan sahaja tidak berkompromi akan kesannya. Malah YOUTH skincare dari Shaklee ini juga amat menjaga keamanan produk yang dihasilkan.

Anda tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk mendapatkan hasil hebat dari YOUTH.

Ianya 100% selamat. YOUTH Skincare adalah;

  • 100% vegan
  • Formulasi bahan semulajadi
  • Bebas kekejaman (tidak melakukan ujian kepada haiwan)
  • Hipoalergenik
  • Non-comedogenic
  • Diuji oleh ahli dermatologi
  • Diuji oleh ahli oftalmologi

5. Bebas Paraben dan SLS


Terdapat beberapa kajian bahawa paraben dan SLS ini adalah faktor tercetusnya sel-sel kanser. 

Oleh itu, YOUTH Skincare tidak menggunakan 2 bahan kimia berisiko ini di dalam sebarang produk-produknya.

Malah bukan 2 bahan sahaja. Skincare ini juga bebas dari 1500 bahan kimia bahaya (menurut garis panduan negara Malaysia) dan bebas 2,500 bahan kimia bahaya (menurut panduan USA). 
 
Seperti saya katakan tadi, setiap wanita itu istimewa....termasuklah anda yang sedang membaca artikel ini. Oleh itu, anda layak mendapatkan yang terbaik.
 
YOUTH Skincare adalah hadiah terbaik untuk kecantikan wajah anda. You deserved it. 
 
Jika anda tidak mempunyai masalah kulit yang serious, saya sarankan untuk mula gunakan YOUTH Starter Set. Ia mengandungi;
 
  • Shaklee YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser (125mL)
  • Shaklee YOUTH Perfecting Skin Toner (177mL)
  • Shaklee YOUTH Age Defense Moisturizer SPF-50 (50mL) 
  • Shaklee YOUTH Advanced Renewal Night Cream – Light (50mL) 
  • YOUTH Skin Care Guide (E/B/C) (FOC)
  • Discover Beauty Within Paper Bag (FOC) 
Harga Runcit: RM850.00
Tempoh Penggunaan Satu Set: 4-5 bulan (anggaran)
 
 
Beli sekali, boleh guna sampai 5 bulan. Ianya sangat menjimatkan. 

Setelah membuat pembelian, saya akan menunjukkan cara penggunaan yang betul. Dan juga akan saya kongsikan tips dan tricks supaya anda dapat kesan yang optimum.

Bagaimana hendak membuat pembelian?


Tak sabar untuk memiliki set YOUTH Skincare, anda terus klik butang 'Beli Sekarang' seperti di bawah dan ikuti arahan selanjutnya. Anda boleh membuat pembelian menggunakan kad debit/kredit.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=9d4fba46fb8cef375e5b9021fa54d0aa
Atau;

Anda mahu nikmati diskaun 20%? Cepat WA/SMS saya di 0167731892. Nanti saya ceritakan lebih lanjut secara eksklusif hanya untuk anda.

Jom kita cantik sama-sama.

Terima kasih atas masa yang diberikan di sini. 


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube