Skincare YOUTH Shaklee Berkesan & Menjimatkan

Tuesday, September 04, 2018

Sungguh saya tak sangka, set skincare YOUTH yang saya beli awal bulan April lalu masih berat sampai ke hari ini. Inilah set skincare yang paling patuh saya amalkan.

Walaupun hampir setiap hari saya guna, botol-botol YOUTH masih berat. Cuma pencuci mukanya saja yang saya dah beli baru. Itupun sebab saya kongsi dengan suami.

Eh dia pun nak kulit sihat cantik juga. Lagipun dia yang belikan..takkan saya nak kedekut tahi hidung masin pula. Hehe.

Kesan Selepas 4 Bulan Guna Skincare YOUTH


Bila cakap pasal skincare, perkara paling penting yang orang nak tengok adalah hasilnya bukan? Kalau tak ada beza, buat apa beli.

Saya sendiri buat keputusan untuk amalkan skincare ini selepas melihat kawan-kawan yang sudah menggunakan YOUTH lebih awal. Cemburu betul saya, kesannya memang ketara.

Ok saya nak kongsi apa kesan yang saya dapat selepas konsisten dengan skincare YOUTH ini;

1. Jeragat Hilang

Kulit muka saya tiada masalah sangat, cuma bila masuk 35 tahun lepas jeragat makin banyak. Lagipun memang salah sendiri sebab culas pakai skincare masa tu. Menyesal.

Tahu tak yang punca jeragat ini adalah sinaran UVA/UVB dari matahari. Pemakaian krim 'sunscreen' sangat penting kalau nak elakkan jeragat ni tau.

Macam saya sendiri jeragat banyak di kawasan bawah mata.

Selepas 4 bulan guna skincare YOUTH ni, hampir semua jeragat hilang. Tinggal sikit-sikit je lagi, adalah dua tiga spot.

Jeragat baru? Langsung tak ada. Suka sangat!

2. Muka Lembap Sentiasa


Kulit muka saya jenis kombinasi. Ada bahagian yang kering dan ada yang normal. Susah betul bila guna krim pelembap lain sebelum ini. Sebabnya kulit muka jadi berminyak. Ada kala, kulit jadi kering sampai perit rasanya.

Tapi sejak konsisten dengan YOUTH, masalah sekejap-sekejap kulit kering dan berminyak ini dah hilang.

Sekarang kulit muka saya stabil. Lembap dan lembut je sepanjang hari.

Pernah hari tu anak saya Ruwayfi (5 tahun) tu kata "Lembutnya pipi ibu macam Sumayya". Sumayya ini anak saya yang keempat, baru setahun.

Tak tahulah kalau Ruwayfi saja nak beli jiwa saya kan? Eh tapi budak kecil tak pandai menipu kan....hehehe.

3. Muka Tetap Cantik Walaupun Tak Make Up


Bukan saya tak suka pakai make up, cuma itulah...belum ada orang yang nak make up kan hari-hari. Lagipun tangan tak berseni sangat, takut lepas make up muka jadi Hantu Kak Limah pula.

Oleh itu, saya memang perlukan sangat skincare yang bagus macam YOUTH ni.

Walaupun hanya berbedak dan secalit gincu, muka tetap nampak cantik dan berseri. Jadi kalau ada antara korang yang sama perangai macam saya, elok sangat gunakan YOUTH.

Dan satu lagi perkara yang saya suka sangat adalah, YOUTH ini menjimatkan. Beli sekali, tapi boleh guna berbulan-bulan.

Macam saya kata tadi, walaupun sudah lima bulan pun masih banyak lagi bakinya. Kulit cantik, poket pun jimat.

Gambar diambil dengan iPhone 6 & muka hanya berbedak tipis.

Gambar diambil dengan iPhone 6 & muka hanya berbedak tipis.


Pilihan Set Skincare Care YOUTH


Mana tahu korang pun sudah mula teruja nak tahu lebih lagi tentang YOUTH. Maka dengan ini saya kongsikan pilihan set-set yang ada;


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=9d4fba46fb8cef375e5b9021fa54d0aa
KLIK UNTUK BELI SEKARANG

1- YOUTH Starter Set 

  • Shaklee YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser (125mL)
  • Shaklee YOUTH Perfecting Skin Toner (177mL)
  • Shaklee YOUTH Age Defense Moisturizer SPF-50 (50mL) 
  • Shaklee YOUTH Advanced Renewal Night Cream – Light (50mL) 
  • YOUTH Skin Care Guide (E/B/C) (FOC)
  • Discover Beauty Within Paper Bag (FOC) 
 Harga Runcit: RM850.00

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=03662e5515dab2084f9e5677fd91250c
KLIK UNTUK BELI SEKARANG

2- Youth Renew and Maintain Set

  • Shaklee YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser (125mL)
  • Shaklee YOUTH Perfecting Skin Toner (177mL)
  • Shaklee YOUTH Activating Serum (30mL)
  • Shaklee YOUTH Age Defense Moisturizer SPF-50 (50mL)
  • Shaklee YOUTH Advanced Renewal Night Cream – Light (50mL)
  • YOUTH Skin Care Guide (E/B/C) (FOC)
  •  Discover Beauty Within Paper Bag (FOC)
  •  YOUTH™ Facial Device (FOC)

 Harga Runcit: RM1262.50

skincare youth, skincare youth shaklee, skincare youth review, skincare youth price, skincare youth testimoni, kebaikan skincare youth, youth shaklee harga, kesan youth shaklee
KLIK UNTUK BELI SEKARANG

3- Youth Intensive Treatment and Repair Set

  • Shaklee YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser (125mL)
  • Shaklee YOUTH Perfecting Skin Toner (177mL)
  • Shaklee YOUTH Activating Serum (30mL)
  • Shaklee YOUTH Age Defense Moisturizer SPF-50 (50mL)
  • Shaklee YOUTH Advanced Renewal Night Cream – Light (50mL)
  • Shaklee YOUTH Radiance C+E (60 Capsules)
  • YOUTH Skin Care Guide (E/B/C) (FOC)
  •  Discover Beauty Within Paper Bag (FOC)
  •  YOUTH™ Facial Device (FOC)

Harga Runcit: RM1675.00
 

Jika korang nak beli dengan harga istimewa dan jauh lebih murah boleh WA saya Eray Majid 0167731892. Nanti saya kongsikan caranya, entah boleh dapat duit bonus dari Shaklee pula. Wow kan?


Jom hubungi saya sekarang. Atau KLIK SINI untuk langsung ke WA saya. 




You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube