Skincare Untuk Jeragat Teruk, 100% Terbukti Berkesan

Thursday, April 05, 2018

Anda sudah mencuba pelbagai skincare hilangkan jeragat, tetapi masih gagal. YOUTH adalah penyelesaian terbaik. Ia adalah set skincare untuk jeragat teruk, dan ianya telah dibuktikan 100% oleh ujian klinikal.

Kuasa Botanikal Di Dalam Skincare Untuk Jeragat


YOUTH direka khusus untuk melawan masalah penuaan di wajah, terutama jeragat atau pigmentasi. Ia dibuat dari 100% botanikal, menjadikannya ianya satu-satunya skincare yang selamat untuk digunakan.

Set skincare ini dijamin bebas dari 1500 bahan kimia yang merbahaya yang sering digunakan di dalam produk penjagaan muka. Ini seperti paraben, SLS dan merkuri.

Ia diperbuat dari anggur muscadine, lotus japonicus, ekstrak stem sel epal, schisandra chinensis fruit extract dan bahan khusus vital repair complex.

Tanpa perlu mengorbankan keselematan, anda mampu untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. 




Rangkaian Skincare YOUTH


Terdapat 6 produk di dalam rangkaian penjagaan muka YOUTH;

1- Luminous Gel Oil Cleanser

Pencuci tanpa sabun 3-dalam-1 dan mengadungi pH-seimbang. Ia menggabungkan campuran vitamin yang dipaten, polifenol dan alga.

Kesan selepas pemakaian adalah kulit menjadi lebih lembut, halus dan segar.

2- Perfecting Skin Toner

Toner khusus ini bertindak untuk membuang sel-sel kusam dan melindungi kulit muka dari pencemaran persekitaran.

Ia juga menghidratkan dan membekalkan nutrisi lengkap untuk kulit yang lebih berseri.

3- Youth Activating Serum

Youth Activating Serum ini mengandungi 10 kali ganda bahan aktif. Bahan ini sangat penting untuk langkah pembaharuan sel yang kritikal. 

Serum ini menggalakkan penghasilan kolagen dan memperbaharui kulit pada peringkat sel. Secara tak langsung, masalah keragat yang teruk dapat di atasi.

Kulit muka pun akan jadi lebih muda dan berseri.
 

4- Age Defense Moisturizer

Melindungi kulit dengan perlindungan matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan botani bernutrien akan melembapkan kulit.

Mencantikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh. 

5- Advanced Renewal Night Cream

Krim malam di dalam skinare untuk jeragat teruk ini teksturnya begitu ringan dan halus. Ia berfungsi menggalakkan proses pembaharuan sel-sel kulit semasa tidur.  

Proses inilah yang akan memudarkan dan menghilangkan jeragat di muka.

Selain itu, campuran botanikal khusus di dalam krim ini akan meransang penghasilan kolagen dan elastin. Bangun pagi dengan wajah yang lebih mudah, licin, halus dan cerah berseri.
 

6- Radiance C+E

Anda suka bukan kalau jeragat pudar dengan lebih cepat? Inilah jawapanya, Radiance C+E. Ia mengandungi 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi.

Selain dari bertindak sebagai peransang bagi meningkatkan kesan skincare untuk jeragat ini. Ia membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Penggunaan yang konsisten akan melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Skincare YOUTH ini telahpun dilancarkan secara rasmi pada 1 Mac 2018, telah ramai wanita yang teruja dengan perubahan kulit muka mereka.

Permintaannya sungguh luar biasa, bayangkan sebanyak 1500 unit telah terjual hanya dalam masa 2 minggu sahaja. Walaupun belum menggunakannya lagi, tapi kerana ada dijamin terbukti berkesan dengan ujian klinikal pelanggan tak teragak-agak untuk membelinya.

Anda mahu lihat perubahan kulit muka yang ada masalah jeragat? Jom saya kongsikan di bawah;

Testimoni YOUTH









Ketara bukan hasilnya?

Anda mahu merasai sendiri kehebatan YOUTH mengatasi jeragat? Dapatkannya sekarang, cepat bertindak makin cepatlah kesan yang dirasai.

Nak tahu lebih lanjut? Terus hubungi saya Eray Majid di 0167731892 sekaarang.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube