Luka Kencing Manis Berlubang Sembuh Dalam Masa 2 Minggu

Thursday, June 16, 2016

Assalamualaikum,

Luka kencing manis tak sembuh-sembuh selepas pembedahan. Luka besar dan berlubang, lagilah lambat nak kering dah tertutup.


Risau takut dapat jangkitan, akhirnya beliau bersetuju mengambil Vivix. Syukur, selepas 2 minggu luka yang teruk tadi cepat saja sembuh. Kering elok dan lubang pun dah tertutup.

Seronok bila baca testimoni begini. Makin ramai yang dah dapat kebaikan dari Vivix. Sudah tentu dengan izin Allah SWT.



Biasanya luka kencing manis ini memang lambat untuk disembuhkan. Keadaan pesakit itu sendiri yang menyukarkan luka kering dan baik.

Neuropathy – Ia adalah keadaan dimana terdapat kerosakan pada sistem saraf pesakit. Ia boleh dibahagikan lagi kepada tiga iaitu ‘sensory’, ‘motor’ dan ‘autonomic’ 
Vasculopathy – Vasculopathy pula merujuk kepada keadaan tidak normal pada system salur darah pesakit kencing manis. Sistem peredaran darah pesakit ini biasanya kurang baik akibat tersumbat yang menyebabkan kekurangan bekalan oksigen serta nutrien
Immunopathy – Immunopathy adalah keadaan di mana pesakit kencing manis ini lebih mudah terdedah kepada jangkitan  kuman akibat kelemahan sistem pertahanan badan merek

Tiga keadaan di atas inilah yang membuatkan luka mudah dapat jangkitan. Akibatnya, luka tak sembuh-sembuh.


Punca Luka Kencing Manis Lambat Sembuh


Tahap gula yang tinggi di dalam darah mengakibatkan kerosakan urat saraf (neuropathy). Arteri menjadi keras dan saluran darah pun menyempit.

Oksigen dan nutrisi yang sepatutnya menyembuhkan luka tak dapat sampai ke tempat yang luka. Ia terhalang disebabkan saluran darah yang dah rosak.

Inilah yang menjadi punca utama luka lambat sembuh.

Ditambah lagi dengan tahap imuniti (Immunopathy) pesakit yang lemah. Mudah untuk terkena jangkitan kuman. Sehingga luka yang mulanya kecil merebak menjadi besar.

Lebih teruk lagi jika luka jadi bernanah dan berulat. Tanpa rawatan dan tindakan yang cepat, luka boleh membusuk teruk. Akhirnya, anggota yang membusuk terpaksa dibuang dari badan.

Kaki adalah anggota yang biasanya mudah terjejas akibat penyakit kencing manis ini. Oleh sebab inilah, penjagaan kaki mesti dititik beratkan.

Lepuhan atau calar yang kecil saja pun boleh mengudang komplikasi yang kronik.

Vivix Sembuhkan Luka Cepat


Bagi pesakit kencing manis, lepuhan kecil pun mengambil masa berminggu untuk baik. Apatah jika luka yang besar dan berlubang. Pastilah lebih lama untuk sembuh.

Selagi tak sembuh, selagi itulah anda perlu berhadapan dengan 'dressing' yang menyakit itu.

Vivix adalah supplemen antioksidan yang baik bagi memulihkan luka kencing manis dengan lebih cepat. Kandungan resveratrol di dalamnya, bertindak memperbaiki fungsi insulin.

Gula yang berlebihan di dalam darah, dapat ditukarkan menjadi tenaga. 

Selain itu, Vivix juga membantu saluran darah yang rosak untuk kembali berfungsi. Oksigen dan nutrisi yang diperlukan dalam proses penyembuhan luka dapatlah sampai ke tempat luka.

Luka kencing manis yang berlubang dapat disembuhkan dalam masa DUA MINGGU.

Vivix adalah supplemen 'must have' untuk pesakit kencing manis menikmati hidup yang sihat. Bukan sekadar luka cepat sembuh dan gula dapat distabil. Malah ia meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.

Sel-sel badan yang rosak akibat kencing manis akan dipulihkan. Ia juga meransang penghasilan sel-sel baru yang lebih sihat.



5 Kebaikan Pesakit Kencing Manis Alami Selepas Mengambil Vivix


1- Luka dan lepuhan segara SEMBUH.
2- Badan kembali bertenaga, dan boleh kembali AKTIF.
3- Bacaan gula sentiasa di paras yang SELAMAT.
4- MENGURANGKAN risiko kaki dipotong.
5- MENYELAMATKAN dari kerosakan buah pinggang yang teruk.

Terdapat pelbagai lagi kesan baik selepas mengamalkan Vivix. Anda sendiri perlu merasakan kebaikannya.

Dapatkan Vivix SEGERA!

Bagaimana Nak Order Vivix?


Harga sebotol Vivix RM475.00. Anda boleh hubungi saya untuk buat pembelian di 016 773 1892. Segala urusan penghantaran akan diuruskan secara PERCUMA. Termasuklah Sabah dan Sarawak.

Bimbingan cara makan yang BETUL akan diberikan. Supaya anda dapat nikmati kesan optima Vivix.

Segera bertindak, jangan sampai luka kencing manis membusuk dan terpaksa potong kaki.

Suriya Majid aka Eray Majid
Shaklee ID 840943
0167731892

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube