Vivix, Berhenti Merokok Lebih Cepat dan Berkesan Seawal 2 Minggu

Wednesday, June 15, 2016

Assalamualaikum,

Anda penat dan rasa macam nak putus asa untuk berhenti merokok? Nanti, anda masih ada harapan untuk tinggalkan tabiat merokok. Vivix adalah penyelesaian buat anda yang dah cuba macam-macam tapi tak berjaya.


Vivix membuatkan proses berhenti merokok menjadi lebih mudah. Paling penting, ianya berkesan. Bukan setakat anda tak lagi hisap rokok. Tetapi anda akan merasa lebih sihat dari yang sebelumnya.

Kebaikan Vivix ini telah dirasai oleh ramai jejaka. Salah seorang yang sudah pun berhenti rokok buat selama-lamanya adalah En Uzair. Ini semua gara-gara Vivix yang diberi oleh orang rumahnya. Isteri mana yang tak sayangkan suami.



Lagipula masa tu mereka berdua sudah pun mahu menimang cahaya mata. Tontonlah bagaimana perokok tegar 14 tahun ini berjaya berhenti merokok selama-lamanya dengan Vivix.



Sudah setahun En Uzair bebas dari rokok. Oleh itu, jika anda pun ada rasa yang sama macam beliau. Dah penat nak merokok, nak berhenti merokok tapi asyik GAGAL. Mungkin Vivix adalah penyelesaian TERBAIK kepada masalah anda.

Takkanlah anda mahu merokok sehingga ajal menjemput. Atau mati akibat rokok itu sendiri. Bukan anda tak tahu bahaya rokok bukan?

Anda sendiri boleh lihat dalam berita. Kematian mengejut bagi kaum lelaki adalah serangan jantung. Kerosakan jantung itu sendiri adalah berpunca dari MEROKOK.

Kasihan isteri dan anak-anak anda. Cuba bayangkan apalah nasib mereka jika anda tiada.

Berjaya Berhenti Merokok Dalam Masa Dua Minggu


Jika anda masih kurang yakin, apa kata lihat pula perkongsian En Hazrin yang berjaya berhenti merokok dalam masa DUA MINGGU sahaja.




Anda boleh lihat persamaan antara En Uzair dan En Hazrin. Kedua-duanya adalah perokok tegar yang sukar berhenti merokok.

Mereka berdua mengalami hilang nikmat merokok dengan sendiri. Tiada lagi rasa sedap rokok. Hanya yang tinggal rasa pahit dan maung.

Ketagihan untuk merokok juga berjaya dihilangkan dengan Vivix. Disebabkan itu, proses berhenti merokok selama-lamanya jadi lebih mudah.

Oleh itu, jika anda pun mahu menjadi seperti mereka yang telah pun BEBAS rokok bertindaklah segera. Tubuh anda adalah tanggungjawab anda. Buktikan pada semua orang bahawa keinginan anda BERHENTI MEROKOK bukan cakap kosong.

10 Perkara Yang Bakal Anda Alami Berhenti Rokok Dengan Vivix


1- Hanya dalam masa yang singkat anda boleh berjaya berhenti merokok
2- Tak perlu tahan diri serta menggigil akibat tak merokok
3- Stamina anda meningkat 
4- Anda boleh kembali bersukan dengan aktifnya
5- Peluang mendapat cahaya mata lebih cerah
6- Kulit tangan dan muka yang kecut dan kering kembali sihat
7- Kesihatan jantung meningkat
8- Tahap kolestrol menurun dan berada pada paras normal
9- Muka anda kembali segak dan handsome
10- Anda akan merasa lebih muda dan aktif

Sebenarnya banyak lagi, hanya anda yang minum Vivix untuk berhenti merokok yang merasakannya. 

Tak perlu lagi ke klinik atau ke bengkel berhenti merokok. Tak perlu lagi membazir untuk membeli e-cigar atau vape. Tak perlu lagi menampal pelekat nikotin yang belum tentu hasilnya.

Vivix membantu anda berhenti merokok secara semulajadi.

Yakin dan bertekad untuk berhenti merokok dengan Vivix? Usah tangguh. Anda boleh hubungi saya, Eray di 016 773 1892 untuk membuat pembelian.

Bimbingan cara pengambilan Vivix yang betul akan dikongsikan. Supaya Vivix dapat beri kesan yang lebih optimum.

Kalau orang lain boleh berjaya berhenti rokok, mengapa tidak anda. BUKTIKAN! Anda BUKAN lagi seorang perokok.

Suriya Majid aka Eray Majid
Shaklee ID 840943
016 773 1892


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube