Penapis Air Terbaik Mudahalih Supaya Senang Buat Susu Bila Travel

Wednesday, August 12, 2015

Sering kali bermasalah nak bancuh susu anak bila travel. Payah dapat air bersih. Waktu itu mesti terfikir kan?  Best kalau ada penapis air terbaik. Dan ianya mudahalih.

Tak perlu guna elektrik mahupun bateri. Tak payah lagi beli air mineral bergelen. Berat kut nak bawa time travel.

Sampai kampung ataupun hotel, baru masukkan air ke dalam penapis. Lega rasa hati sebab boleh bancuh susu anak dengan air bersih.

Tapi benarkah air penapis air yang mudahalih ni?

Ya, ada!

Penapis Air Terbaik Mudahalih 2015


Get Clean Water Picther (GCWP) adalah solusi terbaik bagi untuk bancuhan susu di kala travel. Pilihan terbaik ibu-ibu satu Malaysia.

5 Sebab Kenapa Perlu Miliki GCWP?


penapis air terbaik, air alkali terbaik, penapis air terbaik di malaysia, penapis air yang terbaik, jenama penapis air yang terbaik, penapis air terbaik dan halal

1- Mampu Tapis Bergelen-Gelen Air

 GCWP didatangkan khas dengan 3 lagi filter PERCUMA. Satu filter boleh menapis air sebanyak 303 liter atau lebih kurang 80 gelen air. 4 filter? 320 gelen air bersih dan selamat dalam tangan anda.

Secara purata satu filter boleh diguna untuk tempoh 3-4 bulan. Bermakna satu set lengkap GCWP boleh diguna selama setahun.

Tahun depan hanya perlu beli filter yang baru. Penapis air paling kecil, tapi sungguh POWER untuk hasilkan air besih dan selamat. Terutama selamat untuk bayi anda.

2- Kos Air Yang Murah

Sudahlah matawang makin jatuh, tambah pula dengan GST. Harga air mineral di pasaran pun makin menjadi-jadi. GCWP membantu anda lebih jimat.

Kos segelas air hanyalah lebih kurang RM0.10 sahaja. Air mineral 600ml pun dah cecah hampir RM3.00. 8 cawan air atau 2 liter GCWP baru berjumlah RM1.60. Banyakkan bezanya?

3- Saiz Yang Menawan

GCWP direka khas bagi mereka yang pentingkan kualiti air tak kira dimana berada. Oleh itu saiz yang direka juga sungguh menawan. 

Tak terlalu besar sampai payah nak bawa. Dan tak terlalu kecil sampai rasa macam tak cukup air. Ianya juga ringan. Hanya masukkan ke dalam beg travel masing-masing.

4- Tak Perlu Kos Tambahan

Penapis air lain mungkin memerlukan anda untuk bayar extra. Contohnya untuk kos pasang dan juga selenggara.

Anda seorang pun sudah cukup untuk memasang GCWP. Sebab ianya terlalu mudah dan sangat praktikal untuk dipasang dan diselenggara.

Mungkin bila dah pakai setahun, pejam sebelah mata pun dah siap pasang.

5- Mampu Milik

Tak perlu bayar ansuran atau tak perlu pinjam bank semata-mata untuk dapatkan air yang bersih dan selamat. Sekali bayar, GCWP akan jadi milik anda.

Harga tak sampai RM500 pun. Ianya hanya RM487.60 sahaja. Anda berhak dapat:
  • Get Clean®  Water Pitcher – Food Safe: BPA-Free; kapasiti 10 cawan
  • Get Clean®  Water refillable Filter Housing Kit (tersedia dengan 1 filter untuk tapis 330 liter air)
  • Get Clean®  Water Refill Filter 3 Pack (setiap satu untuk tapis 330 liter air)
GCWP juga adalah satu-satunya penapis air terbaik yang dapat menapis kandungan plumbum. Jadi air bukan sahaja bersih. Malahan ia juga sangat selamat untuk diminum. Mengandungi kandungan alkali yang sesuai untuk semua peringkat umur.

Selain itu, jika anda pilih penapis air dari Shaklee ini. Maka anda juga seorang World Saver. Kerana mampu mengurangkan penggunaan dan pembuangan botol plastik.

Kurang pencemaran alam sekitar. Go Green! Anda juga akan menikmati kesedapan air dari GCWP setelah penat seharian travel.

Segera dapatkan penapis air Get Clean Water sekarang dengan hanya SMS/Whatsapp ke 016 773 1892.

Atau untuk pembelian segera menggunakan kad debit atau credit, boleh terus klik SAYA NAK BELI GCWP SEKARANG!

Dan hanya ikut arahan selanjutnya. Mudah dan cepat. Setiap pembelian layak mendapatkan konsultasi khas cara terbaik untuk mula menggunakan penapis air ini.

You Might Also Like

2 comments

  1. Memudahkan kalau dah ada filter macam ni...
    Air yang bersih akan meningkatkan tahap kesihatan kita..

    ReplyDelete
  2. mudahalih?
    memang sesuai sangat untuk mereka yang banyak buat perjalanan

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube