Shaklee Vivix Petua Cantik Ayu Raudah

Tuesday, April 16, 2013

Shaklee Vivix adalah antara produk yang tergempak sekali. Mana taknya, sampaikan artis cantik Ayu Raudah amalkan setiap hari. Apa yang istimewanya Shaklee Vivix nie?

Vivix adalah minuman campuran botani dan ianya adalah revolusi terkini dalam pemakanan polifenol. Kandungan unik Vivix adalah dari campuran Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Semua tumbuhan nie ada kandungan polifenol yang sungguh tinggi. Dan ini menjadikan Vivix Shaklee antara 'tonik awet muda' yang paling tinggi khasiat anti-oksidan dan kaya dengan sel anti-penuaan. 

Fungi utama Shaklee Vivix:
  • memperbaiki sel-sel badan
  • menghapus radikal bebas
  • dan memperbaiki DNA
inilah rupa sirap Vivix

Siapa yang perlukan Vivix
  • Semua orang dewasa yang mahu tampak awet muda dan sihat optimum
(PERHATIAN: ibu mengandung tidak disarankan mengambil Vivix)

Bagaimana Vivix bertindak?
  • Kerosakan DNA
Setiap hari sel tubuh badan diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Kesan serangan merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel. Campuran Vivix Shaklee akan melindungi dan memperbaiki sellular DNA di dalam badan.
  • Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik di dalam badan beri kesan ke atas deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular. Dalam satu ujian klinikal yang terbaru, hasilnya membuktikan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menyokong melambatkan penuaan tahap selular. Jadi seseorang akan tampak lebih muda dari umur sebenar.
  • Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel.
Mitochondria (penjana tenaga) dalam tubuh manusia menghasilkan tenaga yang diperlukan. Bila umur semakin meningkat kecekapan mitochondria juga menurun. Ini juga beri kesan kepada fungsi sel yang turut menurun. Vivix Shaklee menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Menjadikan seseorang lebih cergas dan bertenaga.
  • Penimbunan Protein AGE
Lebihan protein AGE (advanced glycation end products) akan beri kerosakan tahap selular yang akan melemahkan kekuatan sel dan hayat umur seseorang. Ramuan Vivix ada 10 kali ganda lebih kuat dari resveretrol ( kandungan unik dalam buah anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE. Kesannya muka tampak 'fresh' dan muda.

Kebaikan Vivix juga meliputi memelihara kesihatan jantung, otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.

Keberkesanan ini telah terbukti apabila pesakit SLE tidak perlu mengambil ubat-ubatan hospital. Hanya menggunakan Vivix dan produk Shaklee bagi mengawal SLE yang dihidapinya. Juga bacaan gula tinggi pesakit diabetes juga menjadi normal dan tidak perlu bergantung pada insulin dan ubat-ubatan. Cerita lanjut akan saya kongsikan pada next entry.

Pastinya Ayu Raudah telah merasakan 'keajaiban' Vivix Shaklee ini. Jika tidak, takkan dia mengamalkan satu sudu setiap hari. Nak cantik macam Ayu Raudah, mestilah ikut cara dia. Minum Vivix Shaklee. Ya nak cantik dan sihat memang perlu pelaburan. Jangan hanya sibukkan tepekkan make up di luar. Cantik dan sihatlah dari dalam.

artis pun ambil shaklee, wohooo!
Harga runcit Vivix Shaklee RM475.00. Tapi jangan risau, saya akan berikan harga yang super istimewa. Hanya RM3XX.XX dan percuma kos penghantaran. Pembelian 2 botol Vivix, harga ahli akan diberikan. Keistimewaan lain, dapat percuma keahlian Shaklee dan CASH BACK!

Cepat hubungi saya sekarang :D

Suriya Ab Majid
ID Shaklee 840943
eray2311@gmail.com /welovesusuibu@gmail.com
016 773 1892

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube