walaupun pahit ku telan jua

Wednesday, May 05, 2010

(tempting kan peria di atas nie, peria yg aku mkn tadi tak seindah ini)


pahit teramat pahit. pahit untuk ku telan, tapi ku telankan jua. mungkin memang sudah tersirat dalam hidup ku ini menelan sesuatu yang pahit.

walaupun aku tidak rela, walaupun aku merana, walaupun aku sengsara aku rela berkorban demi....demi....owh tidak mampu untuk aku luahkan

pahit...tersgt pahit..owh PERIA mengapa perlu aku menelan kamu. ya, aku perlu makan peria kerana susuku teramat merudum sekarang ni. sebab yang paling ketara adalah kerana aku tidak pam susu di malam hari.

ermm..tapi bolehkah peria upkan balik production susuku? ya insyaallah boleh, aku pernah few times terbaca (sumwhere aku x igt) yang peria boleh bantu upkan susu semula. aku pernah juga mencuba sebelum nie, alhamdulillah adalah sedikit peningkatan.

so kawan2 kalau berani meh lar makan momordica charantia (nama glamer peria) sekali...pahit wooooo. walaupun pahit, banyak khasiatnya seperti merawat kencing manis, buasir, darah kotor & mcm2 lagi. hahaha dah macam bidan kampung plak, zaman sekarang nie mcm2 yg kita boleh jadi, taip je keyword insyaallah jumpalah ngn apa yang kita cari.


You Might Also Like

1 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube