Vivix Side Effect Terbongkar! Baca Sekarang Sebelum Terkena!

Sunday, July 20, 2014

Setelah ramai yang mula menggunakan Vivix, akhirnya Vivix 'side effect' berjaya dibongkar.

Dan ianya telah mengejutkan orang yang mengambil Vivix dalam masa seminggu. Juga turut dirasai oleh orang-orang yang berhampiran dengan mereka. Seperti suami atau isteri, dan mungkin anak-anak.

Mungkin anda semakin tidak sabar untuk tahu lebih lanjut Vivix 'side effect' ini.

Ok, saya teruskan cerita ini.

Masa mula Vivix dikeluarkan, saya agak ragu-ragu juga nak cuba. Walaupun saya sendiri jual Shaklee.

Yelah, harganya yang agak tinggi membuatkan saya berfikir dua tiga kali.

Banyak sungguh kebaikan yang diceritakan Shaklee. Tapi yang paling menarik hari saya adalah, kebolehan Vivix memperbaiki DNA tubuh manusia yang sudah rosak.

Rosak akibat pencemaran, asap rokok, makanan-makanan sampah dan sebagainya.

Jadi saya rasa nak cuba Vivix ini.

Tapi saya fikir vitamin-vitamin yang telah saya ambil sekarang, sudah cukup tingkatkan kesihatan dan tenaga saya.

Lalu saya fikir, baik saya hadiahkan pada ibu saya.

Ibu saya ada resdung yang teruk. Boleh kata hampir setiap hari dia akan bersin-bersin. Hidung berair tanpa dapat dikawal. Paling teruk bila solat, bercucuran keluar. Dan lagi dia juga merasa sakit kepala yang teruk.

Senang cerita kalau resdung menyerang, ibu pasti terbaring. Kena tidur. Dan lebih sedih bila dia makan ubat. Tapi takde kesan. Yang ada ibu asyik mengantuk akibat ubat selsema.

Sebab itulah saya hadiahkan pada ibu.

Oh ya umur ibu saya nak masuk 60 tahun.


ini ibu saya dan hero dia
Saya mula bagi ibu Vivix hampir setahun yang lalu.

Vivix side effect mula nampak lepas 2 minggu pertama ibu ambil Vivix.

Mulanya dia macam tak percaya. Tapi lepas ayah tegur, barulah dia perasaan.

Anda nak tahu apa kesannya?

Alhamdulillah resdung ibu hampir tiada dalam tempoh 2 minggu itu. Dari setiap hari kena resdung. Tinggal sekali dua je ibu kena serangan.

Tapi bukan itu je yang ibu rasa. Ada lagi. Dan mungkin bakal membuatkan anda kata ye ke?

Selain dari kesan utama resdung ibu dah hampir hilang. Vivix side effect pada ibu adalah:
  1. Nampak bertenaga sepanjang masa, sampaikan jiran sebelah rumah ibu naik pelik.  Jiran sampai cakap, 'pelik tengok makcik nie, nampak sihat je sepanjang masa. ada ambil apa-apa ke?'. Mestilah ibu saya kata 'Alhamdulillah, anak bagi Vivix Shaklee, dengan izin-Nya sihat'.
  2. Tak seperti Ramadan sudah, lepas Isyak ibu mengantuk. Dan rasa letih, taklah sampai tak terawih. Tapi ibu kata, dia hampir-hampir tertidur masa solat terawih sebab letih. Tahun ini, ibu kata bersemangat sepanjang masa, rasa bertenaga dan tak mengantuk.
  3. Ibu juga awet muda. Bila cakap umur dia 60, ramai kata 'ye ke kak?'. Ibu saya senyum je.
  4. Musim haji lepas, sebelum pergi. Tiba-tiba darah ibu naik. Pergi jumpa doktor, tapi dia tak nak makan ubat. Jadi dia ambil Vivix lebih dari biasa. Sekali lagi jumpa doktor, tekanan darah dah normal.
  5. Dan Vivix side effect yang paling 'secret'. Adalah dia sudah takde masalah untuk 'bersama'. Yelah kan faktor umur, dengan menopause lagi, 'bersama' adalah perkara yang ngeri bagi ibu. Lepas konsisten amalkan Vivix, ibu tak ngeri lagi.
Ibu sihat, sudah pasti saya gembira. Anak manalah suka tengok ibu ayah nya tak sihat kan?

Mungkin anda juga boleh hadiahkan Vivix untuk 'parents'. Apalah sangat harga Vivix, kalau nak bandingkan dengan pengorbanan ibu dan ayah. Sedekahlah pada ibu ayah kita. Tahukan sedekah paling baik adalah pada ahli keluarga sendiri.

Jika anda nak tahu harga Vivix Shaklee atau promosi Vivix special Julai bolehlah terus hubungi saya.



Atau jika anda mahu terus beli, boleh klik gambar di bawah:

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5b5e6cc50cefa5e9f1f5ca272b136475, harga vivix shaklee, vivix shaklee diabetic, ubat sakit sendi, ubat diabetis, vivix testimonials, shaklee vivix testimonials, testimoni vivix shaklee, kebaikan vivix shaklee, kelebihan vivix shaklee, sembuhkan diabetis, petua awet muda, harga vivix shaklee, vivix shaklee diabetic, ubat sakit sendi, ubat diabetis, vivix testimonials, shaklee vivix testimonials, testimoni vivix shaklee, kebaikan vivix shaklee, kelebihan vivix shaklee, sembuhkan diabetis, petua awet muda, petua cantik ayu raudah, merawat SLE, menurunkan risiko kencing manis, tonik awet muda, membaiki DNA, vivix kanser, punca kanser, rawatan kanser, testimoni vivix, Vivix Testimonials, Vivix shaklee Testimonials, ubat resdung terbaik, resdung kanak-kanak, ubat resdung mujarab

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube