Maintan Susu Ibu Di Bulan Puasa

Tuesday, August 10, 2010

credit to: Mommy Lyna

Untuk kedatangan bulan Ramadhan ni, ramai ibu yang mulai risau tentang susu. Insya-Allah, penyusuan di bulan Ramadhan mampu dilakukan tanpa masalah jika kena caranya. Salah satunya dengan menambah kalori seperti makan buah kurma di waktu malam dan sahur. Satu lagi dengan mengawal kehilangan air dalam badan (dehidrasi) dengan mengambil minuman Performance Drink ni.

Ramai yang keliru antara fungsi Performamce Drink dengan Energizing Soy Protein. Ia adalah tidak sama. Soy protein mengandungi khasiat protein yang tinggi untuk penghasilan susu ibu (NOTE: dengan stimulation secukupnya!) manakala Performance Drink ni untuk mengelakkan dehydration,sekaligus mengawal kuantiti susu, dan menjaganya agar tak drop walaupun berpuasa.

Paling bagus, ambil dua2. Tapi kalau tak ada budget, ambil Performance Drink saja pun OK, lagipun ia lebih murah, cuma RM76 (termasuk pos), berbanding Soy Protein RM131 (termasuk pos).

Kedua-dua produk ni tiada trial pack. Kalau nak cuba2 mungkin boleh pakat dengan kawan2 sepejabat ke, atau adik beradik ke, atau saudara-mara, poll duit, beli satu canister dan pakat2 cuba. Kalau rasa happy, boleh lah beli sorang satu :)

bestkan kedua-dua produk nie, so if berminat just email me at eray2311@gmail or call me 0167731892. so jom sama2 maintain susu dalam bulan ramadhan nie.

You Might Also Like

2 comments

  1. masa bf dulu i minum performance drink.alhamdulillah tak dehydrate :D

    ReplyDelete
  2. :D ibu2 sanggup lakukan apa saja untuk sediakan susu yang cukup untuk baby kan...

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube