Suplemen Untuk Marathon, 10KM Non Stop

Wednesday, August 21, 2019

Kalau anda betul-betul serius berlari, saya cadangkan anda untuk ambil suplemen untuk marathon ini. Suami saya gemar berlari, sebagai isteri yang menyokong apa yang dia lakukan...saya pastikan suami untuk ambil dua suplemen penting ini.

Jom baca kisah selanjutnya.

Sayangkan suami, berikanlah suplemen untuk lari. Hehe. Ini kisah semalam, buat pertama kalinya suami saya sertai larian di Iskandar Puteri.

Sebelum ini dia biasa juga berlari. Tapi sendiri-sendiri. Paling jauh pun 6km, itu pun ada berhenti sekejap.

Kebetulan minggu ini kami agak sibuk, Jumaat baru saja balik dari KL ambil ibu, ayah dan adik yang baru pulang dari mengerjakan umrah. Pukul 2.00 pagi baru mereka keluar dari Balai Ketibaan KLIA2.

Habis sarapan terus balik Johor.

Sabtu pagi itupun ada urusan. Kiranya suami tak sempat nak berehat, training pun sempat nak buat.

Lepas Asar, terus dia bersiap-siap untuk ke Iskandar Puteri.

Suplemen Untuk Marathon Buat Suami Tersayang


Saya memang sudah merancang mahu sediakan Performance Drink dan CoQ-Trol Plus. Kedua-duanya adalah suplemen yang baik untuk mereka yang suka berlari.

Saya bancuhkan Performance Drink(PD) dengan air sejuk. Sempat saya pesankan supaya suami minum sebelum mula berlari.





PD ini bagus untuk mengelakkan rasa haus yang melampau semasa berlari. Ia mengekalkan bendalir yang cukup dalam badan.

Nak dijadikan cerita, rupanya semasa suami berlari tiada air yang disediakan oleh pihak penganjur di pit stop. Mujurlah saya dah bagi PD siap-siap untuk suami.

Tak cukup dengan PD, saya suapkan juga satu biji CoQ-Trol Plus.

CoQ-Trol Plus ini memang telah terbukti membekalkan tenaga dengan cepat. Kalau untuk mereka yang berlari, suplemen ini buat mereka boleh lari lebih jauh tanpa rasa penat yang keterlaluan.


Kalau dah habis berlari pun rasa penat tu masih boleh dikawal.

Selesai saja suami saya berlari 10km non stop, dia terus memandu balik ke rumah. Jauh juga jarak Iskandar Puteri tu dengan rumah kami, dalam satu jam setengah. 

Saya memang sengaja tunggu dia sampai. Tak nampak muka letih, siap tersenyum-senyum bila sampai depan pintu rumah.




Buat kawan-kawan yang suka berlari-lari ni, elok sangat ambil PD dan CoQ-Trol sebagai persediaan sebelum berlari.

Berkesan serta merta. Boleh lari lebih jauh, tapi steady saja.

Macam mana nak beli suplemen untuk lari ni? Korang boleh beli melalui mana-mana pengedar bebas Shaklee seperti saya. WA/SMS terus ke 0167738192.

Nanti saya berikan sekali cara makan suplemen yang betul, barulah kesannya lebih mantap.


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube