Kisah Rawatan Psoriasis Guna Vivix, Hari ke 5 Nampak Perubahan

Thursday, November 03, 2016

Assalamualaikm,

Sudah pelbagai rawatan psoriasis anda sudah cuba, tapi satu pun masih belum beri kesan positif? Mungkin inilah waktunya anda patut pertimbangkan Vivix.


Vivix adalah sejenis supplemen tinggi anti-oksida. Ianya dapat mengawal keradangan kulit akibat psoriasis tanpa meninggalkan kesan sampingan. 

Ia juga bertindak mengurangkan dan melegakan rasa sakit dan tak selesa pada sendi-sendi akibat psoriasis ini.

Selain itu, Vivix akan menstabilkan pertumbuhan sel-sel yang pantas yang menyebabkan kulit tebal, kering dan bersisik. 

Sel-sel baru yang dihasilkan lebih sihat dan kuat. Ini menjadikan kulit baru akan tumbuh dengan elok. Ia juga mengekang komplikasi psoriasis dari berlaku.

Ia adalah rawatan psoriasis yang menyeluruh.

rawatan psoriasis, ubat psoriasis, cara rawat psoriasis, supplements psoriasis, cure psoriasis, ubat psoriasis scalp, ubat psoriasis paling berkesan,


Sekali lagi ia merawat tanpa memberikan sebarang kesan sampingan. Vivix ini dibuat sepenuhnya menggunakan tumbuh-tumbuhan botanikal. Antara bahan terpenting anggur muscadine.

Eray kongsikan kisah pesakit yang berikhtiar mencuba Vivix bagi merawat psoriasis yang dialaminya.


rawatan psoriasis, ubat psoriasis, cara rawat psoriasis, supplements psoriasis, cure psoriasis, ubat psoriasis scalp, ubat psoriasis paling berkesan,


"Ok seperti yang dijanjikan. Saya nak share satu kisah berkaitan psoriasis. Kalau dilihat pada keadaan beliau pada luaran, tiada siapa sangka yang dia menderita menahan sakit ini.

Hampir keseluruhan badan diserang kecuali muka dan tapak tangan. 

Dan paling menyedihkan masa tu doktor kata peluang ada 50-50 sahaja...Allahuakbar.

Entah bagaimana tiba-tiba dia Whatsapp saya dan beritahu ingin cuba Vivix. Maybe dia tahu tentang Vivix ini dari pembacaan dan sebagainya. Sebab saya tak pernah cerita direct pada beliau pasal Vivix ini pun.

Pertama dia memilih Vivix sebab tak sanggup lagi menelan ubat hospital. Menurut beliau kesannya lebh kurang macam dikimo. Habis rambut gugur, kuku pecah dan badan membengkak.

Alhamdulillah, 5 hari dari kesan percubaan Vivix, bengkaknya semakin menyusut. Kulit baru mula tumbuh sedikit demi sedikit. Dan semakin banyak perubahan positif ke asta kesihatan beliau.

Dan telah masuk botol ke tiga dengan Vivix. Walaupun kulitnya masih merah. Tapi keadaan kesihatan beliau semakin baik.

Psoriasis bukan satu penyakit yang boleh terus dirawat 100%. Ianya mengambil masa. Kena sabar dan konsisten. Dengan izin Allah, Insyaallah tiada yang mustahil."

Alhamdulillah, walaupun masih belum pulih sepenuhnya...namun Vivix telah banyak membawakan kesan positif kepada si pesakit.

Malah lebih penting lagi, pesakit tidak lagi terdedah kepada risiko kesan sampingan ubat-ubatan yang di ambil. 

Ubat seperti methotrexate (Rheumatrex) memang bagus untuk mengurangkan keradangan psoriasis yang teruk. Tetapi ia akan merosakkan hati.

Lebih-lebih lagi jika diambil untuk satu jangka masa yang panjang.

Vivix juga mempunyai fungsi yang sama seperti ubat, meredakan keradangan dan kegatalan. Akan tetapi ianya bebas dari kesan sampingan.

Menurut website http://www.healthline.com rawatan psoriasis menjadi lebih berkesan jika anda turut melakukan beberapa perkara di bawah:

  • Elakkan Kulit Kering

Gunakan 'air humidifier' semasa berada di rumah atau di pejabat. Selain itu, anda juga boleh menggunakan losyen pelembap untuk mengelakkan kulit kering.

Sebaiknya pilih losyen tanpa bahan kimia merbahaya. Seperti krim Herbal Blend.

  • Usah Guna Pewangi

Bukan sekadar pewangi badan, malah sabun mandi. Jika ia mengandungi bahan kimia merbahaya, usah guna.

Gantikan dengan sabun dan pewangi yang semulajadi.

  • Makan Makanan Yang Sihat

Elakkan dari makan daging merah dan makanan segera yang dijual di pasaraya. Ia mungkin akan menyebabkan rawatan psoriasis terganggu.

Anda akan kembali mengalami keradangan kulit.

  • Mandi Air Suam

Tambahkan 'epsom salt' ke dalam air suam. Selain itu, boleh juga campurkan minyak zaiton ataupun minyak mineral yang lain.

Terus gunakan pelembap selepas mandi.

  • Kurangkan Stress

Anda mungkin tak tahu, tapi stress adalah penyebab utama psoriasis boleh terjadi. Setiap kali stress, psoriasis akan kembali menyerang.

Cubalah untuk kurangkan stress. Salah satu cara makan makanan yang kaya dengan b-complex. Atau ambil supplemen B-Complex.

Insyaallah gabungan Vivix dan penjagaan psoriasis yang betul, anda dapat mengawal penyakit ini dengan baik.

Mungkin orang tak kan pernah tahu pun yang anda adalah penghidap psoriasis.

Kerana anda nampak begitu sihat sekali.

Perubahan positif ini akan memberikan satu nikmat yang tak ternilai dalam hidup anda. Iaitu nikmat kesihatan.

Eray juga turut mendoakan agar segala urusan anda merawat psoriasis ini akan dipermudahkan.

Oh, jika anda mahu cuba berikhtiar dengan Vivix. Anda boleh dapatkannya dengan Eray. Mudah saja, hanya SMS/WA ke 0167731892.

Atau jika anda lebih selesa untuk membeli secara online, anda boleh klik pada BELI VIVIX.

Setiap pembelian, Eray akan sertakan dengan bimbingan cara pengambilan yang betul. Supaya anda dapat nikmati kesan optimum Vivix ini.

Segeralah bertindak, supaya penyakit ini dapat dikawal seawal mungkin. Sebelum masalah yang lebih teruk berlaku.


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube