Vitamin Kulit Cantik: Kulit Lebih Sihat, Cantik, Gebu dan Berseri

Monday, November 12, 2012

"Wah, cantik nya kulit, guna ape ek?" "Uish, nape kulit ko licin je ea, jerawat pun susah nak nampak, ko ade  pakai ape-ape ke?". Hampir setiap hari saya dihujani soalan hangat tersebut, mungkin kerana kulit saya tampak licin, gebu, tona kulit sekata, tiada bekas-bekas jerawat dan jeragat. 

Lagipula saya memang seorang yang hanya menggunakan krim pelembap dan bedak bayi setiap hari. Jadi orang sekeliling akan nampak 'my very own naked face', muka tanpa tempelan make-up, faoundation, mahupun lipstik. Sebab saya percaya the inner beauty will shown the outer beauty, dan kecantikan yang hakiki bermula dari dalam.

Apa yang saya amalkan untuk kulit cantik, gebu dan licin? Sudah tentu vitamin kulit cantik Shaklee. Apa yang membuatkan saya percaya kepada vitamin Shaklee? Ini kerana keberkesanannya telah terbukti secara klinikal. Setiap vitamin Shaklee hanya akan menggunakan unsur-unsur semulajadi, oleh itu ianya amat mesra alam dan selamat digunakan.

Ledakan vitamin cantik shaklee nie semakin menjadi-jadi, mana taknya, hampir setiap hari pasti ada yang mula mengunakan vitamin cantik ini. Jom saya kongsikan apa yang saya amalkan bagi mendapatkan kulit yang cantik, sampaikan orang sekeliling pelik dan terkejut dengan perubahan ketara yang saya alami:

Energizing Soy Protein (ESP): 
Bertindak menghasilkan sel-sel kulit yang baru. Tahukah korang, setiap 21 hari sel kulit kita akan mati, dan sel kulit mati akan digantikan dengan sel kulit baru yang terhasil dari pengambilan protein yang secukupnya. Muka yang kekal dengan kesan jerawat yang gelap dan bertompok adalah kerana sel-sel kulit yang tidak diperbaharui. Dengan pengambilan ESP akan membantu meningkatkan kualiti sel-sel kulit baru. Jadi akan menghasilkan kulit yang gebu, licin, sihat dan cantik.

Vita-C Plus:
Fungsi utama Vita-C as a booster untuk kolagen. Bila umur makin meningkat kolagen makin kurang sebab tu muka jadi kendur dan banyak garis-garis penuaan. Jadi Vita-C membantu meningkatkan paras kolagen yang agak kririkal di muka anda. Nak tahu kenapa muka artis-artis Hollywood tegang, cantik berseri, sebab mereka amat mementingkan paras kolagen dalam badan mereka. Sebab kolagen jugalah, muka artis Hollywwod yang berumur 50 tahun ke atas tetap maintain tegang, licin dan cantik. Ala-ala remaja gitew.

B-Complex:
Tugas B Complex memang terkenal sebagai membantu menjadikan kulit berseri dan meratakan tona kulit. Kulit yang bertompok akan hilang dan menghasilkan kulit yang lebih 'FRESH' dan tona kulit sekata. Selain itu, agen penstabilan hormon dalam B-Complex akan mengurangkan stress dan perasaan marah. Dengan itu kulit muka juga akan terpelihara nampak muda dan cantik. Macam orang kata, cepat marah nanti lekas tua.

Vitamin E:
Terkenal sebagai vitamin kulit. Bersifat antioksidan dan antipenuaan yang hebat. Mampu memudarkan kesan dan parut jerawat dengan lebih berkesan. Tak percaya, lepas mengambil vitamin kulit cantik ini secara konsisten, pasti orang sekeliling terkejut dan terpukau dengan perubahan yang hebat. Sampaikan orang mengatakan anda adalah adik, padahal anda adalah kakak yang sebenarnya.

Pengambilan vitamin-vitamin kulit cantik secara konsisten atau istiqamah, akan menghasilkan kulit yang bebas jerawat dan menghilangkan parut-parut jerawat. Kulit muka anda, pasti akan tampak, cantik, putih, berseri dan gebu tanpa tempelan make up yang 'OVER'. 
set penjagaan kulit

Yang paling best ketika si suami memuji sambil mengusap-ngusap pipi, seraya berkata, wah cantiknya kulit ayang sekarang, lembutnya macam kulit baby. Anda pasti senyum kepuasaan selepas itu.

So, what you waiting for? Be one of us, cantik dengan Vitamin Cantik Shaklee!


1. PM Facebook : welovesusuibu @ suriya majid
2. Email : welovesusuibu@gmail.com @ eray2311@gmail.com
3. SMS/Whatsapp : 016 773 1892

Nota Penting 1: Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

Nota Penting 2: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube